Τι φταίει;

Σήμερα παρουσιάζουμε άλλη μία σειρά άρθρων για να καταδείξουμε πέρα τις προσωπικές ευθύνες του σταθμάρχη ή των σταθμαρχών ότι η κύρια ευθύνη βαραίνει το πολιτικο-οικονομικό σύστημα όπως στήθηκε μετά την δολοφονία του Κυβερνήτη Καποδίστρια.
Δυστυχώς τίποτα δεν έχει αλλάξει από εκείνη την εποχή έως τις ημέρες μας.
Πολιτικό σύστημα άμεσα εξαρτώμενο και καθοδηγούμενο από τους ξένους προστάτες μας, πολιτικοί που στηρίζονταν και στηρίζονται αποκλειστικά στις προσωπικές σχέσεις δηλαδή στο ρουσφέτι και στις δοσοληψίες με την ντόπια και την ξένη ολιγαρχία.
Αποτέλεσμα έχουν φτιάξει μία ζούγκλα, μία παρασιτική οικονομία και κοινωνία ανήθικη, παράλογη άνευ δικών τους ευθυνών βάσει των νόμων.
Χειρότερη συνταγή για τον λαό δεν μπορεί να υπάρξει. Δυστυχώς ο λαός ότι και να παθαίνει το βρίσκει φυσιολογικό.
Μόνο όταν παραμερίσει τα κόμματα λαϊκά (ΝΔ), προοδευτικά (ΣΥΡΙΖΑ), δημοκρατικά- «η γη θα τρέμει, ο ήλιος ανατέλλει» (ΠΑΣΟΚ) και άλλα μην ξεχνάμε ότι ο λαός μας είχε δώσει ακόμα και στην Χρυσή αυγή σε αυτό το ναζιστικό κόμμα το 7% του εκλογικού σώματος, ξεχνώντας ότι η ελλάδα πέρασε δια πυρός και σιδήρου από τους ναζί του Χίτλερ, τους στείλει στο σπίτι τους σαν ιδιώτες και αρχίσει να στέλνει στην βουλή όλο και περισσότερα κόμματα άμεσα ελεγχόμενα από τον ίδιο μόνο τότε μπορεί να υπάρξει κάποια ελπίδα.
Είναι η εξάρτηση
Από
Αναστασία Βούλγαρη
-
08/03/2023
Το δυστύχημα στα Τέμπη ήταν αποτέλεσμα των μνημονίων.
Ψέμα είναι πως «βγήκαμε από τα μνημόνια». Οι εφαρμοστικοί τους νόμοι υφίστανται και εφαρμόζονται.
Είναι η μνημονιακή πολιτική που σκότωσε τα παιδιά του λαού μας.
Σε τούτη την πατρίδα μετράμε χαμένες γενιές και χαμένες ζωές.
Είναι η εξάρτηση!
Είναι η παράνοια, η αήθεια και η αναλγησία ενός πολιτικού συστήματος που νοιάζεται μόνο για την εξουσία. Προκειμένου να την κατέχει, σκύβει ολοένα και περσότερο το κεφάλι στις ξένες δυνάμεις και στις Αγορές.
Μια κυνική εξουσία που θυσιάζει ό,τι ωραιότερο έχουμε: τα παιδιά μας, τον πολιτισμό μας, την ίδια μας τη γη. Και τη δημοκρατία. Δύο συνταγματικά πραξικοπήματα έγιναν. Ένα το 2010 και ένα το 2015.
Τα ανθρώπινα δικαιώματα παραβιάζονται.
Είναι η εξάρτηση. Μας οδήγησε στην απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας. Στη δέσμευση ολόκληρης της Χώρας στους δανειστές. (1ο μνημόνιο-2010)
Είναι η εξάρτηση, που γέννησε το ΤΑΙΠΕΔ. (2011) Σε αυτό ανήκει ολόκληρη η χώρα. Γη, λιμάνια, μνημεία, όλα τα δημόσια κτίρια, παραλίες κλπ.
Η ιδιωτικοποίηση είναι η νέα θρησκεία που επέβαλαν οι Αγορές στο πολιτικό σύστημα. Που υπάκουσε. Γιατί είναι εξαρτημένο.
Επισήμανση: Με το 3ο μνημόνιο (2015) τα μνημεία μας δεν έχουν πλέον διεθνείς ασυλίες (π.χ. προστασία από την Unesco). Που σημαίνει ότι ίσως ιδιωτικοποιηθούν. Από ξένες εταιρείες.
Ακολουθεί ο θαλάσσιος πλούτος σε υδρογονάνθρακες. Τα μνημόνια απαγορεύουν στην Ελλάδα να έχει έσοδα από την αξιοποίησή τους.
Η κυβέρνηση, χωρίς να μας ρωτήσει, κήρυξε τον πόλεμο στη Ρωσία και στέλνει οπλικά συστήματα στην Ουκρανία.
Βιώνουμε τις τραγικές συνέπειες των κυρώσεων εναντίον της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
Είναι η εξάρτηση.
Μία είναι η διέξοδος: Ενότητα λαού για ειρηνική αντίσταση και δημιουργία απελευθερωτικού κινήματος.
«Εθνική ανεξαρτησία-
λαϊκή κυριαρχία- πατριωτική αναγέννηση»
Μίκης Θεοδωράκης.
Συνένοχο το πολιτικό σύστημα
Να τιμωρηθούν οι πραγματικοί ένοχοι για τον χαμό των 57 συμπολιτών μας
Από
Νίκος Ταυρής
-
7 Μαρτίου, 2023
Το είπε ο πρωθυπουργός, το λένε και τα επίσημα ΜΜΕ σε όλους τους τόνους. Για την εθνική τραγωδία στα Τέμπη ευθύνεται ο σταθμάρχης. Ήταν ανθρώπινο λάθος, λάθος ενός ανθρώπου. Τι βολικό αφήγημα, αφού έτσι όλοι οι πραγματικοί υπεύθυνοι θα μπορέσουν να τη βγάλουν «καθαρή» για το αποτρόπαιο έγκλημα που υπέθαλψαν και διέπραξαν για σχεδόν 30 χρόνια. Η αλήθεια είναι όμως ότι αυτό το λάθος ήρθε μόνο ως κατάληξη μιας σειράς εγκληματικών ενεργειών και αποφάσεων που πήρε το σύνολο του ελληνικού πολιτικού συστήματος.
Η χρεοκοπία της χώρας και η κατάρρευση βασικών της δομών, σε συνδυασμό με τις ιδιωτικοποιήσεις και το πλιάτσικο ντόπιων και ξένων αρπακτικών στις δημόσιες υποδομές, είναι η πραγματική αιτία πίσω από την εθνική τραγωδία των Τεμπών αλλά και όλων των αντίστοιχων τραγωδιών που έγιναν τα τελευταία χρόνια – Μάνδρα, Μάτι, Εύβοια, Αττική Οδός κ.ο.κ.
Απαξίωση και αποκρατικοποίηση
Στην περίπτωση του σιδηροδρομικού δικτύου η διάλυση, η συρρίκνωση, η απαξίωση και η αποκρατικοποίηση είναι οι αιτίες του εγκλήματος των Τεμπών. Τα δρομολόγια των τρένων γίνονται σε ένα απαρχαιωμένο δίκτυο, χωρίς επαρκή σηματοδότηση και με τηλεδιοίκηση στο 50% του δικτύου. Επί της ουσίας η μόνο γραμμή που εκτελούνται σταθερά τα δρομολόγια του τρόμου είναι η γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, κάτι που μάλλον γίνεται μετά από απαίτηση της COSCO για να εξυπηρετούνται οι ανάγκες της – τα επόμενα χρόνια θα υπάρξει και επέκταση της γραμμής Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη προς Ορμένιο για να εξυπηρετηθούν οι στρατιωτικές ανάγκες των ΗΠΑ στην περιοχή της Θράκης.
Πάνω σε αυτό το απαρχαιωμένο δίκτυο λειτουργούν ο ΟΣΕ (δημόσια επιχείρηση), ο ΕΡΓΟΣΕ (δημόσια επιχείρηση), και η Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και από το 2017 ιδιωτική επιχείρηση ιταλικών συμφερόντων – η πώληση έγινε από την κυβέρνηση Τσίπρα-ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έναντι του ευτελούς τιμήματος των 45 εκατ. ευρώ). Ο ΟΣΕ διαχειρίζεται το δίκτυο, ο ΕΡΓΟΣΕ τα έργα και η Hellenic Train τα δρομολόγια – ένα πλήρως αποτυχημένο μοντέλο αφού η απαξίωση και η διάλυση συνεχίστηκε παρά τα μεγάλα λόγια για εκσυγχρονισμό και ασφάλεια των επιβατών. Καμία από τις τρεις επιχειρήσεις δεν νοιάστηκε να βελτιώσει την κατάσταση παρά τα πολλά χρήματα που «έπεφταν» από διάφορες μεριές. Μόνο η Hellenic Train λαμβάνει 50 εκατ. ευρώ ενίσχυση τον χρόνο από το ελληνικό κράτος για τη διατήρηση δικτύου σε άγονη γραμμή (!) – αδιανόητο, την πουλήσαμε για 45 εκατ. και της δίνουμε 50 κάθε χρόνο. Και όλα αυτά όταν αυτές οι εταιρίες λειτουργούν με το 1/3 του προσωπικού που προβλέπεται από τα οργανογράμματα τους – στον ΟΣΕ προβλέπονται 2.100 υπάλληλοι και υπάρχουν μόνο 750. Έτσι απαντιέται και η ερώτηση γιατί υπήρχε μόνο ένας σταθμάρχης βάρδιας στη Λάρισα, σε ένα σταθμό με τόσο φόρτο εργασίας – προφανώς δεν περισσεύουν τα χρήματα για κανονικές προσλήψεις, πέρα από τα μπλοκάκια, αφού χρειάζεται να πληρωθούν τα μπόνους των μάνατζερ, οι υπέρογκες χρεώσεις των υπεργολάβων και οι μίζες των πολιτικών.
Η τραγική ειρωνεία είναι ότι ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης μαζί με τον πρώην πλέον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών και τη διοίκηση του ΟΣΕ την Τετάρτη 1 Μαρτίου, δηλαδή ακριβώς τη μέρα που ξημέρωσε μετά το ατύχημα, θα επισκεπτόταν το Κέντρο Τηλεδιοίκησης – Σηματοδότησης Σιδηροδρομικού Δικτύου Βορείου Ελλάδος. Ένα κέντρο που δεν λειτουργεί, αφού είναι ελάχιστη η τηλεδιοίκηση και η σηματοδότηση στη Βόρεια Ελλάδα. Όπως δεν υπάρχει και στη Λάρισα αφού δεν υπάρχει το ανάλογο προσωπικό – που αν υπήρχε τηλεδιοίκηση στη Λάρισας και στη Θεσσαλονίκη δεν θα είχε γίνει το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη. Συμπέρασμα: η επίσκεψη του πρωθυπουργού στο Κέντρο Τηλεδιοίκησης προγραμματίστηκε για τα μάτια των ψηφοφόρων και τελικά δεν έγινε ποτέ…
Υπήρχαν προειδοποιήσεις
Στα επίσημα ΜΜΕ όλοι ρωτάνε τους συνδικαλιστές του ΟΣΕ: «Γιατί δεν κάνατε απεργίες ή δεν προειδοποιήσατε για τους κινδύνους;». Για να λάβουν την αποστομωτική απάντηση ότι όσες απεργίες προσπάθησαν να κάνουν κρίθηκαν παράνομες και καταχρηστικές από τα δικαστήρια ενώ όλες οι προειδοποιήσεις που έκαναν αγνοήθηκαν επιδεικτικά από τον υπουργό Υποδομών, Κώστα Καραμανλή, και τη διοίκηση του ΟΣΕ. Ενδεικτικά μόνο τρία γεγονότα: Με εξώδικο οι μηχανοδηγοί μέσω της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) κατήγγειλαν τον Νοέμβριο 2022 την κακή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου, θέτοντας προ των ευθυνών τους το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τη διοίκηση του ΟΣΕ, ενώ τον Απρίλιο του 2022, ο Χρήστος Κατσιούλης, ο τότε πρόεδρος του έργου της εγκατάστασης του συστήματος σιδηροδρομικής σηματοδότησης ERTMS/ETCS και υπεύθυνος ασφάλειας των δρομολογίων υπέβαλε στην ΕΡΓΟΣΕ την παραίτησή του, εκφράζοντας τη διαφωνία του για ενέργειες του οργανισμού επί θεμάτων ανάταξης των γραμμών και των συστημάτων ασφαλείας. Ακόμα, στις 15 Φεβρουαρίου, η Ε.Ε. παράπεμψε την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για μη τήρηση των κανόνων αναφορικά με τις σιδηροδρομικές μεταφορές – βέβαια η Ε.Ε. δεν μιλάει για τις ευθύνες που έχει για τη διάλυση των υποδομών της χώρας μας.
Ψέμα, κυνισμός, συγκάλυψη
Εγκληματική όμως και η διαχείριση της τραγωδίας από το ελληνικό πολιτικό σύστημα. Επίσημα ΜΜΕ, κυβέρνηση και μεγάλα κόμματα στήνουν το αφήγημα του «ανθρώπινου λάθος» για να κρύψουν τις ευθύνες τους. Διακομματικό είναι το ρεφραίν που επαναλαμβάνεται μονότονα: «Δεν είναι ώρα για ευθύνες αλλά για πένθος». Σε ελεύθερη μετάφραση εννοούν ότι πρέπει να κερδίζουν χρόνο να δουν πως θα διαχειριστούν την κατάσταση ή μήπως τη γλυτώσουν φτηνά και περάσει η μπόρα των πρώτων ημερών. Κατά τα άλλα, το μεγάλα κόμματα συνεχίζουν την ατζέντα τους προς τις εκλογές. Ακόμη και οι παραιτήσεις (βλέπε υπουργός Υποδομών και διάφοροι άλλοι) είχαν προεκλογική χροιά. Όλα τα παραπάνω τα καταλαβαίνει η ελληνική κοινωνία που έχει υγιή αντανακλαστικά απέναντι στον χειρισμό, το ψέμα και τη συγκάλυψη.
Να τιμωρηθούν οι πραγματικοί ένοχοι
Ποιοι τελικά είναι οι πραγματικοί ένοχοι; Δεν είναι άλλοι από όλες τις κυβερνήσεις που πέρασαν τα τελευταία 30 χρόνια και δεν έκαναν τίποτα για να σταματήσει η απαξίωση του σιδηρόδρομου. Δεν είναι άλλοι από όλους τους πρωθυπουργούς και τους υπουργούς Οικονομικών που υπέγραψαν τα μνημόνια, τους υπουργούς Μεταφορών, τις διοικήσεις του ΤΑΙΠΕΔ και τα ΜΜΕ που «δεν ήξεραν». Αυτοί όλοι είναι που αξίζουν να τιμωρηθούν για το χαμό των 57 συνανθρώπων μας.
https://edromos.gr/synenocho-to-politiko-systima/?amp
Οι ψυχές των νεκρών αδελφών μας και στο Μάτι και στα Τέμπη, μας ζητούν να τιμωρήσουμε όλους τους ενόχους!!!'
05/03/2023 ksipnistere
Γράφει : Ο Αθανάσιος
Τσόκας
Μαθηματικός- Ερευνητής –
Φίλοι μου Αγαπημένοι!.
Τρία είναι τα κόμματα, που οδήγησαν τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος σε πλήρη
απαξίωση και διάλυση, με αποτέλεσμα να φθάσαμε εκεί που φθάσαμε σήμερα, να
θρηνούμε τόσες δεκάδες νεκρούς αδελφούς μας!
Τα κόμματα αυτά είναι : Το ΠΑΣΟΚ (του Γιώργου Παπανδρέου), ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΝΔ.
(του Κυριάκου Μητσοτάκη)
Συγκεκριμένα, το 2010 ο Υπουργός Συγκοινωνιών του ΠΑΣΟΚ (του Γιώργου
Παπανδρέου), κος Ρέππας, για να "εξυγιάνει τον ΟΣΕ" και χωρίς να λάβει υπόψη
του ότι τα τρένα μεταφέρουν και ανθρώπους, μετάταξε 2.000 σιδηροδρομικούς, σε
άλλους τομείς του Δημοσίου, αποδυναμώνοντας έτσι σε μεγάλο βαθμό τον ΟΣΕ!!!.
Και σαν να μην έφθανε μόνο αυτό, ήλθαν από πάνω και τα μνημόνια, οπότε ο ΟΣΕ
έφθασε να έχει σήμερα 750 υπαλλήλους, (από 2100 που προβλέπεται), εκ των οποίων
οι 405 πρέπει να είναι σταθμάρχες, ενώ οι σταθμάρχες σήμερα είναι 125!!!.
Και έτσι μας προέκυψε ένας σταθμάρχης ("φυτευτός" από βύσμα) στον κομβικό
σταθμό της Λαρίσης, που είχε 4 μόνο μέρες υπηρεσίας στο σταθμό αυτό, πριν το
τρομακτικό αυτό δυστύχημα (έγκλημα)!!!.
Και συνεχίζεται η απαξίωση του ΟΣΕ.
Το 2017 η κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ πουλήθηκε στην Ιταλική
σιδηροδρομική Εταιρεία Ferrovie!, αντί του τιμήματος των 45.000.000 ευρώ.
Φίλοι μου Αγαπημένοι!
Εάν στο συμβόλαιο πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς την Ιταλική Ferrovie, υπήρχε ρήτρα,
που υποχρέωνε την εν λόγω Εταιρεία, ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ, στην
Ελλάδα, να έχει εξοπλίσει ΚΑΘΕ ΤΡΑΙΝΟ ΤΗΣ, με ένα ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ανίχνευσης,
που ανιχνεύει κάθε τι που κινείται έμπροσθεν επί της σιδηροδρομικής γραμμής (σε
απόσταση ενός ή δύο χιλιομέτρων), τότε το ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ανίχνευσης που είναι
και αυτόματο σύστημα πέδησης, ενεργοποιεί ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ, με αποτέλεσμα το
τραίνο να σταματάει από μόνο του (χωρίς καν να επέμβει ο Μηχανοδηγός) και έτσι
να αποφεύγεται η σύγκρουσης με το αντιθέτως κινούμενο σώμα!.
Δυστυχώς τέτοια ρήτρα στο συμβόλαιο πώλησης δεν είχε μπει και η Ιταλική
Εταιρεία Hellehin Train (που αγόρασε την Ελληνική ΤΡΑΙΝΟΣΕ), στο βωμό πάντα του
κέρδος (όπως κάνουν οι περισσότερες Ιδιωτικές Εταιρείες) δεν επάνδρωσε τα
τραίνα της με τέτοια θαυματουργά-σωτήρια αυτόματα συστήματα και έτσι τα δύο
μοιραία τραίνα που κινούνταν με μεγάλη ταχύτητα πάνω ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ
ΓΡΑΜΜΗ με αντίθετες κατευθύνσεις (λόγω του θανάσιμου λάθους του σταθμάρχη, του
σταθμού Λαρίσης), να έλθουν σε μετωπική σφοδρότατη σύγκρουση και να χαθούν τόσο
άδικα τόσοι συνάνθρωποι μας και τόσες οικογένειες να οδηγούνται σε αβάσταχτη
θλίψη και οδύνη, καθώς και πολλοί από τους τραυματίες που επέζησαν απ΄αυτό το
δυστύχημα (έγκλημα), πιθανόν να παραμείνουν μερικώς ή ολικώς ανάπηροι σε όλη
την υπόλοιπη ζωή τους!.
Αντιθέτως, παρά το μοιραίο λάθος του σταθμάρχη του σταθμού της Λαρίσης και παρά
το γεγονός ότι στην περιοχή της Λάρισας ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, τα
δύο μοιραία τραίνα, εάν είχαν ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ανίχνευσης-πέδησης, θα
σταματούσαν από μόνο τους και όλα θα ήταν μία χαρά!!!.
Θα επιβράβευα τον τότε Πρωθυπουργό κο Τσίπρα, εάν πωλούσε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (όχι τον
ΟΣΕ) προς την Ιταλική Ferrovie αντί ενός (1) ευρώ και η Ιταλική σιδηροδρομική
Εταιρεία είχε επανδρώσει ΌΛΑ ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ΤΗΣ με το εν λόγω αυτόματο σύστημα
ανίχνευσης-πέδησης, δεν θα είχε συμβεί το φοβερό αυτό ατύχημα και τα τραίνα
μας, θα ήταν τα ασφαλέστερα μέσα μεταφοράς, όλοι μας θα προτιμούσαμε τα ασφαλή
τραίνα μας, γιατί η διαδρομή με το τραίνο είναι ειδυλλιακή με τις εκατοντάδες
τοπίων να περνούν μπροστά μας!.
Τώρα, Φίλοι μου, ποιός από εμάς θα επιλέξει το τραίνο, (όταν δεν υπάρχουν οι ασφαλιστικές
δικλείδες), που θα αποτρέψουν ένα άλλο τυχόν ατύχημα?
Προφανώς ΚΑΝΕΝΑΣ!!!
Παρά μόνο εκείνοι, που δεν έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ένα άλλο μέσο
(αυτοκίνητο ή αεροπλάνο) για να πάνε στον προορισμό τους!
Θα κλείσω δε με το ΣΥΡΙΖΑ (του κου Τσίπρα) με το εξής γεγονός : Κατά δήλωση του
Γενικού Γραμματέα των εργαζομένων στον ΟΣΕ (όπου ο ΟΣΕ είναι κρατικός
οργανισμός, ενώ η Ιταλική Εταιρία εν Ελλάδι, που έχει την ονομασία : Hellenic
Train είναι ΙΔΙΩΤΙΚΗ), στα 5,5 χρόνια διακυβέρνησης της χώρας μας, από τους
ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ο Υπουργός Μεταφορών κος Χρήστος Σπίρτζης, δεν έκανε ούτε μια
πρόσληψη σιδηροδρομικού υπάλληλου!
Τόσο πολύ, απαξιώθηκε, Φίλοι μου Αγαπημένοι, ο ΟΣΕ στα χρόνια διακυβέρνησης από
τους ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ώστε άφησε το δίκτυο του ΟΣΕ όπως ήταν (χωρίς τηλεδιοίκηση
στο μεγαλύτερο μέρος του διχτύου) και το σημαντικότερο πούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη
Ιταλική Ferrovie, χωρίς να την υποχρεώσει να εξοπλίσει του Συρμούς της, με το
αυτόματο σύστημα ανίχνευσης-πέδησης, που προλαμβάνει 100% τη μετωπική σύγκρουση
δύο τραίνων!
Και θα κλείσω αυτό το άρθρο μου, με τη ΝΔ του κου Μητσοτάκη, για το τι έχει
κάνει στον ΟΣΕ, στο χρονικό διάστημα που κυβερνάει τη χώρα μας!.
Και για να μην σας κουράσω Φίλοι μου, θα σας πω, τι διαφορετικό από τον κο
Τσίπρα έχει κάνει ο κος Μητσοτάκης στον ΟΣΕ!.
Έχει κάνει, τρία διαφορετικά πράγματα :
1) Ο κος Μητσοτάκης δεν πούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αφού την πούλησε ο κος Τσίπρας!.
2) Επί ημερών του Πρωθυπουργού κου Μητσοτάκη, ο μοιραίος Σταθμάρχης (από
σταθμάρχης που ήταν στο μικρό σταθμό της Καλαμπάκας) μετακινήθηκε στο μεγάλο
σταθμό της Λαρίσης (ως μοναδικός σταθμάρχης) και έκανε το θανάσιμο λάθος!.
3) Επί των ημερών του Πρωθυπουργού κου Μητσοτάκη συνέβη αυτό το τρομακτικό
δυστύχημα (έγκλημα)!.
Απλά ο κος Μητσοτάκης σε σχέση με τον κον Τσίπρα (στις δύο διακυβερνήσεις τους)
ήταν <<άτυχος>> και <<τυχερός>> ο κος Τσίπρας!
Σε όλα τα άλλα σε σχέση με την πλήρη απαξίωση του ΟΣΕ και τις εγκληματικές
παραλείψεις τους, ως προς την ασφάλεια των επιβατών της Ιταλικής εν Ελλάδι
Εταιρείας : Hollenic Train, είναι εντελώς ΙΔΙΟΙ!!!.
Είναι και οι δύο πολιτικά ανεπαρκείς!!!. Και συνεπώς είναι και πολιτικά
επικίνδυνοι για τη χώρα μας και τους πολίτες της!!!
Ο κος Τσίπρας με τους 102 νεκρούς στο Μάτι!!!.
Και ο κος Μητσοτάκης με τους 57 νεκρούς στα Τέμπη!!!.
Φίλοι μου Αγαπημένοι!!!
Οι ψυχές των νεκρών αδελφών μας και Μάτι και στα Τέμπη, που βρίσκονται ψηλά
στον Ουρανό, μας ζητούν να τιμωρήσουμε και τους πραγματικά ενόχους, αλλά και
τους πολιτικά ενόχους!.
Και δύο απ' αυτούς, τους πολιτικά ενόχους, είναι οι κ.κ Μητσοτάκης και
Τσίπρας!!!.
Πρέπει λοιπόν (μας το επιβάλλει η συνείδηση μας), για να ελαφρύνουμε τις ψυχές
των νεκρών αδελφών στο Μάτι και στα Τέμπη, να πάμε ΟΛΟΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ στις
προσεχείς Βουλευτικές και να ψηφίσουμε ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ τα μικρά και τα λίγο
πιο μεγάλα και με τη ψήφο μας να τα κάνουμε μεγάλα και να συνασπιστούν και να
μας κυβερνήσουν, αλλάζοντας άρδην το Πολιτικό σκηνικό στη χώρα μας!!!.
Έτσι θα αποδοκιμάσουμε και θα θέσουμε στο πολιτικό περιθώριο τόσο τον κο Τσίπρα
(που ξεπούλησε και το όνομα της Μακεδονίας μας), όσο και τον κο Μητσοτάκη (που,
εάν ξανά-εκλεγεί, θα προχωρήσει, όπως δείχνουν τα πράγματα σε συνεκμετάλλευση
των ενεργειακών πόρων στο Αιγαίο με τους Τούρκους)!!!.
Η αδελφή του κου Μητσοτάκη, η κα Ντόρα Μπακογιάννη, μας το είπε ωμά και δημόσια
: <<Δεν έχω κανένα ταμπού, για μια συνεκμετάλλευση των ενεργειακών πόρων
στο Αιγαίο με τη γείτονα χώρα την Τουρκία>>!!!.
Αδέλφια μου και Αγαπημένοι μου Φίλοι!!!
Ελάτε λοιπόν να κάνουμε την μεγάλη Πολιτική Ανατροπή!!!.
Μας το ζητούν τα νεκρά αδέλφια μας, στο Μάτι και στα Τέμπη!!!.
Μας το ζητά η Πατρίδα μας!!!
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΣΟΚΑΣ
υστερόγραφο :
Το άρθρο μου αυτό το αφιερώνω στις πονεμένες οικογένειες, των νεκρών αδελφών.
στο Μάτι και των νεκρών αδελφών μας στα Τέμπη!!!
https://www.ksipnistere.com/2023/03/%CE%BF%CE%B9-%CF%88%CF%85%CF%87%CE%AD%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BD%CE%B5%CE%BA%CF%81%CF%8E%CE%BD-%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%86%CF%8E%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF.html
Οι απεργίες στα τρένα κρίνονταν πάντα παράνομες – Οι αγωγές της Hellenic Train
ΑΠΟ ΗΜΕΡΟΔΡΟΜΟΣ
Σαββατο 11 Μαρτιου 2023
Το Magazine αποκαλύπτει τις αγωγές της εταιρείας κατά των απεργών. Η ταφόπλακα του 2021 με τον Νόμο Χατζηδάκη.
https://www.imerodromos.gr/oi-apergies-sta-trena-krinontan-panta-paranomes-oi-agoges-ths-hellenic-train/
Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023
Ένα ακόμη «δυστύχημα» εκ προμελέτης.
Αυτό που συνέβη στα Τέμπη είναι το πιο πολύνεκρο «δυστύχημα» στην ιστορία των ελληνικών σιδηροδρόμων, κι ένα από τα πιο μοιραία σ' ολόκληρη την ιστορία των σιδηροδρόμων της Ευρώπης από τις απαρχές του 19ου αιώνα έως σήμερα. Άλλο ένα τραγικό ρεκόρ για τη μνημονιακή Ελλάδα.
Μόνο που δεν ήλθε ως κεραυνός εν αιθρία, δεν προέκυψε από «ανθρώπινο λάθος», ούτε εκ θεού, ή εκ φύσεως διότι «αυτοί είναι οι σιδηρόδρομοι που μας αξίζουν», όπως παπαγαλίζουν όσοι τρισάθλιοι έχουν ως επάγγελμα να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα. Να δικαιολογούν δηλαδή ακόμη και τα πιο ειδεχθή εγκλήματα. Αρκεί να γίνονται στο βωμό της εξουσίας του κέρδους και του χρήματος.
Πρόκειται για την τραγική κατάληξη ενός προαναγγελθέντος εγκλήματος.
Γιατί όμως έγκλημα και μάλιστα προαναγγελθέν. «Γιατί στο τέλος ανακαλύπτεις πως ο ντετέκτιβ και ο δολοφόνος είναι το ίδιο άτομο», όπως έλεγε ο Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές με αφορμή το έργο του, χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου!
Το ίδιο ισχύει και για την σύγκρουση των δυο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη.
1. Τα προφανή ερωτήματα που δεν απασχολούν κανέναν ανευθυνοϋπεύθυνο.
Ποιος αλήθεια αποφάσισε να λειτουργεί μόνο η μία γραμμή για άνοδο και κάθοδο, όταν εδώ και χρόνια έχει κατασκευαστεί διπλή γραμμή για να αποφεύγονται ανάλογα περιστατικά;
Ποιος αποφάσισε ότι δεν χρειάζεται να λειτουργεί η ηλεκτροδότηση της γραμμής σ' αυτό το τμήμα;
Ποιος αποφάσισε ότι δεν είναι αναγκαία η λειτουργεία κεντρικού ηλεκτρονικού και ψηφιακού ελέγχου, ο οποίος μπορεί να παρακολουθεί σε ζωντανό χρόνο την κίνηση όλων των αμαξοστοιχιών;
Ποιος αποφάσισε να μην λειτουργούν όλοι εκείνοι οι αυτοματισμοί που αποτρέπουν το απρόσμενο και επιτρέπουν την παρέμβαση του κεντρικού ελέγχου, ακόμη και στην περίπτωση που οι μηχανοδηγοί – ως άνθρωποι – βρεθούν για οιονδήποτε λόγο σε κατάσταση αδυναμίας να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους;
Ποιος αποφάσισε ότι η συνεννόηση του προσωπικού στις αμαξοστοιχίες και τους σταθμούς είναι καλύτερα να γίνεται μεταξύ τους από τα προσωπικά τους κινητά; Κι όχι από μέσα από ένα εξιδεικευμένο δίκτυο επικοινωνίας υπό κεντρικό συντονισμό;
Ποιος αποφάσισε ότι οι συρμοί θα λειτουργούν με τους όρους ασφαλείας που ίσχυαν τον 19ο αιώνα; Δηλαδή με ευθύνη του Σταθμάρχη και του κλειδούχου;
Ποιος αποφάσισε να μειώσει δραστικά το έμπειρο προσωπικό των σιδηροδρόμων, ενώ η ασφάλεια και η λειτουργία του δικτύου αφέθηκε στη διακριτική ευχέρεια του «ανθρώπινου λάθους»;
Τέλος, ποιος είναι εκείνος που αποφάσισε ότι άλλος φορέας θα χειρίζεται τις υποδομές του σιδηροδρομικού δικτύου (ΟΣΕ) κι άλλος το μεταφορικό έργο (πρώην ΤΡΕΝΟΣΕ, νυν Hellenic Train);
Αποφάσισε δηλαδή κάτι τρελό! Κάτι το αδιανόητο για όποιον γνωρίζει την κρίσιμη σημασία των «οικονομικών κλίμακας» για την εύρυθμη λειτουργία, αποδοτικότητα και παραγωγικότητα ενός οργανισμού.
Να διαχωρίσει τον φορέα υποδομών από τον φορέα μεταφορικού έργου. Κι έτσι ο μεν ΟΣΕ καταδικάστηκε να «λιμοκτονεί» και να καταρρέει χωρίς τις αναγκαίες επενδύσεις υποδομής, συντήρησης και λειτουργίας του δικτύου, χωρίς το αναγκαίο εκπαιδευμένο προσωπικό, μιας και όλα αυτά δεν συμβάλλουν στην κερδοφορία, ούτε στην κερδοσκοπία.
Ενώ ο άλλος, η πρώην ΤΡΕΝΟΣΕ θα πρέπει να πουληθεί έναντι πινακίου φακής και μάλιστα εν κρυπτώ – μιας και παραμένει μυστική η σύμβαση πώλησης στην Ferrovie Dello Stato Italiane από το ΤΑΥΠΕΔ. Ίσως για να μην γνωρίζουμε τους τυχόν καταχρηστικούς όρους και τις ρήτρες υπέρ του αγοραστή.
Για να μην γνωρίζουμε τις προβλέψεις της σύμβασης που επιτρέπουν στον αγοραστή να εκτελεί το μεταφορικό έργο με όρους χαμηλού κόστους, δηλαδή σε βάρος της ασφάλειας επιβατών και φορτίου, αλλά και με ιδιαίτερα πλημμελή λειτουργία των αμαξοστοιχιών.
2. Η σχέση της μαφίας με την εξαγορά των ελληνικών σιδηροδρόμων.
Μάλιστα η συγκεκριμένη ιταλική εταιρεία έχει ένα ιδιαίτερα άσχημο ιστορικό διαχείρισης σιδηροδρόμων σε άλλες χώρες – κυρίως της Λατινικής Αμερικής – με όρους αποικιακούς που επιτρέπουν τη μονοπωλιακή κερδοφορία σε βάρος της ασφάλειας και της ποιότητας παροχής υπηρεσιών. Γι' αυτό και πολλές χώρες όπως π.χ. η Βολιβία, εθνικοποίησαν τους σιδηροδρόμους για να απαλλαγούν από ιδιώτες παρόχους σαν την εν λόγω εταιρία.
Έχει όμως ένα μεγάλο προσόν η εν λόγω ιταλική εταιρία. Ένα προσόν που πιθανά έκαναν ακαταμάχητη την προσφορά εξαγοράς της ΤΡΕΝΟΣΕ επί κυβέρνησης Τσίπρα το 2017.
Ξέρετε ποιο ήταν αυτό; Η συγκεκριμένη εταιρία, η οποία από δημόσιος φορέας των σιδηροδρόμων της Ιταλίας, μετοχοποιήθηκε και άρχισε να λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, έδωσε τη δυνατότητα στο οργανωμένο έγκλημα να τη χρησιμοποιεί ως βιτρίνα.
Η συγκεκριμένη εταιρία μέσω εργολαβιών, συμμετοχών στο ιδιωτικοποιημένο δίκτυο, κοκ, έδωσε τη δυνατότητα στη μαφία να επεκτείνει τη δράση της. Τα σκάνδαλα που συνδέουν την Ferrovie Dello Stato Italiane, αλλά και τους άλλους ιδιωτικοποιημένους παρόχους με το οργανωμένο έγκλημα στην Ιταλία είναι πάρα πολλά τις τελευταίες δυο δεκαετίες.
Ένα από τα τελευταία ήταν στις αρχές Φεβρουαρίου 2022, όταν μετά από επιχείρηση των αστυνομικών αρχών, η Rai έβγαινε με κεντρικό τίτλο: «Στα χέρια της Ντραγκέτα οι σιδηρόδρομοι της Ιταλίας» (Rai News, 11/2/2022).
Ντραγκέτα είναι το οργανωμένο έγκλημα στη διακίνηση των ναρκωτικών στην Ιταλία με στενότατες σχέσεις με τους ναρκοβαρώνους της Λατινικής Αμερικής κι όχι μόνο.
Η εξαγορά λοιπόν δικτύων σε άλλες χώρες από νομότυπες εταιρίες σαν την ιταλική, συνιστά μια θαυμάσια ευκαιρία όχι μόνο για ξέπλυμα μαύρου χρήματος, αλλά και για ανάπτυξη του δικτύου trafficking ναρκωτικών. Κι όχι μόνο. Ενώ η κρατική συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας παρέχει εξαιρετικές δυνατότητες νομιμοφάνειας και διαπλοκής με το κράτος, αλλά και την επαγγελματική πολιτική, όπως έχει αποδείξει επανειλημμένα η ιταλική δικαιοσύνη.
Κάτι που έχει καταντήσει αδιανόητο να το περιμένουμε από την ελληνική ανύπαρκτη δικαιοσύνη.
Ας μην ξεχνάμε ότι την ιταλική μαφία στην εισήγαγε στην κεντρική πολιτική σκηνή η οικογένεια Μητσοτάκη, όταν επί κυβερνήσεως πατρός το 1991-1993, ξεπούλησε έναντι πάλι πινακίου φακής την ΑΓΕΤ-ΗΡΑΚΛΗΣ – τη μεγαλύτερη συναλλαγματοφόρα βιομηχανία της ελληνικής οικονομίας – στην ιταλική Καλτσεστρούτσι, του κ. Παντσαβόλτα. Η στενή σχέση της εν λόγω ιταλικής εταιρίας συνεχίστηκε με την κυβέρνηση Σημίτη, η οποία της πούλησε το πακέτο της βιομηχανίας Τσιμέντα Χαλκίδας το 1996.
Τελείως τυχαία και εντελώς συμπωματικά την ίδια περίπου εποχή η ιταλική δικαιοσύνη απέδειξε ότι η Καλτσεστρούτσι κι ο Παντσαβόλτα, δεν ήταν παρά «βιτρίνες» της μαφίας. Η συγκεκριμένη εταιρία τέθηκε υπό εκκαθάριση και ο κ. Παντσαβόλτα καταδικάστηκε σε ειρκτή για τις σχέσεις του με την μαφία.
Εδώ όμως δεν άνοιξε μύτη. Κανείς δεν αναρωτήθηκε για τις σχέσεις της μαφίας με τα κυβερνώντα κόμματα της Ελλάδας. Και κυρίως δεν αναρωτήθηκε κανένας θεσμικός παράγοντας των δικαστικών και ανακριτικών αρχών της Ελλάδας.
Βλέπετε η κυβέρνηση Μητσοτάκη είχε ξεκινήσει από τα μέσα το ξήλωμα της ελληνικής δικαιοσύνης ώστε να αντικατασταθούν οι όποιοι έντιμοι δικαστές, ειδικά στην ανώτερη και ανώτατη δικαιοσύνη με βαλτούς. Ενώ η κυβέρνηση Σημίτη φρόντισε με την ίδρυση της Σχολής Δικαστών να εκπαιδεύει την πλειοψηφία των νέων εισαγγελικών και δικαστικών λειτουργών όχι μόνο στον πολιτικό νεποτισμό, αλλά και στον κομματικό φατριασμό υπέρ του αφηγήματος της εκάστοτε εκτελεστικής εξουσίας.
Από τότε χρονολογείται η σχέση σύμφυσης της ελληνικής πολιτικής με το διεθνοποιημένο οργανωμένο έγκλημα, ως θεμέλιου λίθου της εισόδου μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, διαμέσου της αποβιομηχάνισης και αποαγροτοποίησης της Ελλάδας.
3. Γιατί ο κ. Βαρουφάκης βάλθηκε να ξεπουλήσει τους ελληνικούς σιδηροδρόμους από το 2015;
Κι επειδή τα ρεφρέν της μπαλάντας του ηλίθιου είναι μονότονα τα ίδια, «άλλο τότε, άλλο τώρα», «άλλο δεξιά, άλλο αριστερά», «άλλο το ΄να, άλλο τ' άλλο», ας θυμίσουμε με τι θέρμη και ζήλο ο τότε υπουργός οικονομικών της sinistra prima volta – της πρώτης φοράς αριστερά – Γιάννης Βαρουφάκης είχε βγει με δηλώσεις του στις 5 Μαρτίου 2015 υπέρ του ξεπουλήματος από το ΤΑΥΠΕΔ των ελληνικών σιδηροδρόμων, μιας και «η είσοδος των ιδιωτών στον ΟΣΕ είναι απολύτως απαραίτητη για να μπορέσουμε να πάμε από τον 19ο αιώνα στον 21ο».
Είδατε πόσο όμορφα οδηγηθήκαμε στον 21ο αιώνα με τους όρους και συνθήκες του 19ου! Θρηνούμε κάποιες δεκάδες θύματα, αλλά τι είναι οι εκατόμβες των θυμάτων μπροστά στο μέλλον και την πρόοδο του ευαγών ιδρυμάτων τύπου Σόρος. Πάντα με το αζημίωτο για τους ημέτερους.
Τότε στις δηλώσεις Βαρουφάκη είχε αντιδράσει έντονα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ). Σε ανακοίνωσή της, η ΠΟΣ εξέφρασε «τη βαθιά θλίψη της και την απογοήτευσή της από την κυβέρνηση γι' αυτές τις δηλώσεις, με δεδομένο ότι στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, το οποίο εγκρίθηκε διά της ψήφου του ελληνικού λαού πρόσφατα, δεν συμπεριλαμβάνεται αυτή η θέση. Αντίθετα στο πρόγραμμα αναφέρεται η θέση για Ενιαίο Δημόσιο Σιδηρόδρομο που είναι και διαχρονικά η θέση της ΠΟΣ».
Η ΠΟΣ αναφέρει επίσης: «Εμείς δεν έχουμε να προσθέσουμε τίποτα περισσότερο από τα λόγια του πρωθυπουργού: "Εάν διαλυθεί ο ΟΣΕ και ξεπουληθούν τα φιλέτα σε ιδιώτες, όπως έγινε και στη Μεγ. Βρετανία και απέτυχε αυτό το εγχείρημα, θα υπάρχει ένα τεράστιο ζήτημα με την ασφάλεια στου σιδηρόδρομου. Δεύτερον, θα είναι πανάκριβο το εισιτήριο. Τρίτον, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα για τους πολίτες σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας να μπορούν να επικοινωνήσουν με το κέντρο…"».
Αλήθεια, ποιος ήταν ο πρωθυπουργός στον οποίο αναφερόταν η ΠΟΣ τον Μάρτιο του 2015; Μα, ο καλός μας Τσίπρας, ο οποίος μόλις 2 χρόνια αφού είχε οδηγήσει τη χώρα στο 3ο και χειρότερο μνημόνιο, επέτρεπε στον ΤΑΥΠΕΔ να ξεπουλήσει με τους πιο καταχρηστικούς όρους την ΤΡΕΝΟΣΕ στην ιταλική εταιρεία. Για να διαιωνίσει – εκτός όλων των άλλων – και την οργανική σχέση της κυρίαρχης πολιτικής στην Ελλάδα με το οργανωμένο έγκλημα εντός και εκτός συνόρων. Πάντα υπό την ασυλία και την θαλπωρή της κατάργησης των συνόρων εντός της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης.
Όσο για τον κ. Βαρουφάκη, μπορεί εύκολα να εικάσει κανείς το γιατί προέβη σ' εκείνες τις δηλώσεις και προς όφελος ποιων συμφερόντων. Όπως είναι επίσης εξαιρετικά εύκολο να εικάσει κανείς το ποιόν, το ήθος και το επίπεδο όσων θεωρούν τον εν λόγω κύριο ως αριστερό, αντιμνημονιακό, «ελευθεριακό κομμουνιστή» κι ότι διάολο άλλο.
Αν μη τι άλλο, το μόνο «ελευθεριακό» που διαθέτει ο κ. Βαρουφάκης, όπως και οι ομοϊδεάτες του, είναι το ίδιο μ' εκείνο που διακρίνει τις τροτέζες. Έστω κι αν μια τέτοια σύγκριση αδικεί βάναυσα τις δεύτερες.
4. Ο Σταθμάρχης της Λάρισας όμηρος της κρατικομονοπωλιακής μαφίας.
Ποιος λοιπόν ευθύνεται για όλα αυτά; Ο Σταθμάρχης κι ο κλειδούχος; Είμαστε σοβαροί! Για πόσο πορωμένους εγκληματίες μας περνούν για να τους πιστέψουμε. Για πόσο μακάκες!
Από την πρώτη στιγμή, ούτε λεπτά δεν πέρασαν από το έγκλημα στα Τέμπη και ξέσπασε μια ολόκληρη εκστρατεία δήθεν «ενημέρωσης», δηλαδή παπαρολογίας και συσκότισης των πραγματικών γεγονότων, προκειμένου να χρεωθεί σε «ανθρώπινο λάθος».
Ο άμοιρος Σταθμάρχης συνελήφθη για να υποστεί τη γνωστή προσέγγιση της μαφίας που τόσο εύστοχα βάζει ο Κόπολα τον Μάρλον Μπράντο στην ταινία ο Νονός να λέει: We need to make him an offer he cannot refuse! Πρέπει να του κάνουμε μια πρόταση που δεν μπορεί να αρνηθεί.
Αυτό το νόημα είχε και η κράτηση του Σταθμάρχη. Για να του κάνουν μια πρόταση που δεν μπορεί να αρνηθεί. Κι έτσι να ομολογήσει το δικό του αποκλειστικά «ανθρώπινο λάθος» και φυσικά να υποστεί την παραδειγματική τιμωρία του εξιλαστήριου τράγου.
Μόνο έτσι φαντάζεται η κρατικά οργανωμένη μαφία ότι η οργή του κόσμου για το πρωτοφανές έγκλημα θα καταλαγιάσει. Και η οργή όλων εκείνων που έχασαν με τον πιο άδικο τρόπο δικούς τους στα Τέμπη θα εξαγοραστεί με ένα τριήμερο «εθνικού πένθους» και κηδείες δημοσία δαπάνη.
Έτσι είναι στην Ελλάδα των μνημονίων και του κρατικομονοπωλιακού εγκλήματος. Μπορεί να μας τα παίρνουν όλα, να μας οδηγούν στο χαμό, να μην μας επιτρέπουν καν να δουλέψουμε για να ζήσουμε, να πεθαίνουμε μαζικά στα σκόπιμα διαλυμένα νοσοκομεία τους για ψύλλου πήδημα, να χάνουμε τους δικούς μας σε «δυστυχήματα» που στην πραγματικότητα δεν είναι παρά προμελετημένα ειδεχθή εγκλήματα, αλλά μπορούμε να ελπίζουμε σε μια δωρεάν κηδεία.
Είναι η μόνη δωρεάν παροχή που μπορούμε να ελπίζουμε από το επίσημο μνημονιακό κράτος. Όπως και κανένα επίδομα κρατικής επαιτείας.
Αληθινά, δεν ξέρω πόσοι θα αποδεχθούν για μια ακόμη φορά τη γνωστή στωική ρήση, ω γέγονε, γέγονε, προκειμένου να γυρίσουν πλευρό στον αιώνιο λήθαργο στον οποίο έχουν καταδικάσει το εαυτό τους. Δεν γνωρίζω πόσοι έχουν τόσο μειωμένη αξιοπρέπεια ώστε να δεχθούν μέσα στη θλίψη τους την εξαγορά της δωρεάν κηδείας, από τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς της δολοφονίας των δικών τους.
Ελπίζω ειλικρινά να δούμε και στη χώρα μας αυτό που συνέβη το 2018 στην Ιταλία όταν πάνω από τη Γένοβα γκρεμίστηκε η γέφυρα Μοράντι του ιδιωτικοποιημένου αυτοκινητόδρομου σκοτώνοντας 45 ανθρώπους. Η τότε κυβέρνηση Κόντε της Ιταλίας κι ενώ οργίαζαν οι καταγγελίες για την πολλαπλά μη συντηρούμενη γέφυρα, η οποία τελικά κατέρρευσε, για να αθωώσει τους ιδιώτες παρόχους, προφασίστηκε εθνικό πένθος και προθυμοποιήθηκε να κηδέψει δημοσία δαπάνη τους νεκρούς.
Οι συγγενείς των νεκρών, αλλά και πλήθος πολιτών, όχι μόνο αρνήθηκαν τη δωρεάν κηδεία των δικών τους, αλλά προειδοποίησαν τους ανευθυνοϋπεύθυνους να μην τολμήσουν και εμφανιστούν για να εκφράσουν τη λύπη τους.
Ελπίζω λοιπόν και στη δική μας έκρηξη αξιοπρέπειας. Μια αξιοπρέπεια που δεν θα μας επιτρέψει να επιβραβεύσουμε για μια ακόμη φορά τους επαγγελματίες δολοφόνους της δεξιάς και της δήθεν αριστεράς, που διεκδικούν με θράσος τη ψήφο μας. Μόνο και μόνο για έρθουμε να θρηνήσουμε μια νέα εκατόμβη σαν εκείνη των Τεμπών, αλλά και για να συνεχιστεί αδίστακτα η μνημονιακή γενοκτονία όλων μας.
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ στις 12:55 μ.μ.
https://dimitriskazakis.blogspot.com/2023/03/blog-post.html#mo