Στο σημερινό άρθρο θα ασχοληθούμε με τις τρίχες, ναί καλά διαβάσατε με τις τρίχες.

2021-06-04

Θα προσπαθήσουμε να βγάλουμε μία άκρη με τις δηλώσεις της Αφροδίτης Λατινοπούλου και το μένος που έχουν προκαλέσει αυτές.

Θα πρέπει όμως να διαπραγματευτούμε αυτό το ζήτημα με κάποιον οδηγό, χωρίς αυτόν θα παίρνουμε το μέρος της μίας ή της άλλης άποψης με κριτήρια συναισθηματικά.

Αυτός ο οδηγός θα πρέπει να περιλαμβάνει μερικά απλά και γνωστά αξιώματα, ας τα δούμε.

1.  Ο άνθρωπος είναι ένας ατελής με ψεγάδια οργανισμός. Η ομορφιά είναι μία εφήμερη λάμψη πού μετά από λίγο χρονικό διάστημα χάνεται από τα γηρατειά ή από αρρώστιες.

Από την φύση τους άλλοι είναι όμορφοι, άλλοι άσχημοι, κοντοί ,ψηλοί, παχύσαρκοι, παραμορφωμένοι κλπ.

2.  Ένα από τα βασικά ένστικτα είναι το αναπαραγωγής.

Όταν κλείσει αυτός ο κύκλος και τα παιδιά μεγαλώσουν οι άνθρωποι επιτέλεσαν το καθήκον τους και είναι άχρηστοι με βάση την θεωρία της εξέλιξης. Για αυτό τον ρόλο όμως ένα από τα δύο φύλα πρέπει να προκαλεί το άλλο, στο είδος μας αυτό τον ρόλο τον έχει επωμιστεί η γυναίκα σε αντίθεση με τα άλλα ζωικά είδη πού αυτό τον ρόλο τον έχει αναλάβει το αντρικό φύλο. Το αρσενικό παγώνι με τα ωραία, εντυπωσιακά φτερά του, το αρσενικό λιοντάρι με την όμορφη χαίτη του κλπ.

Η γυναίκα με την περιποίηση της βάψιμο, στολίδια, φορέματα κλπ.

Παλαιότερα οι άνθρωποι είχαν την γενναιότητα να αναγνωρίζουν και να τιμούν το όμορφο. Ακόμα να σατιρίζουν τον εαυτό τους. Άνθρωπος αμόρφωτος ξύλο απελέκητο μας λέει μία παροιμία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η δίκη της διάσημης εταίρας φρύνης.

Διαβάζουμε Από τη Βικιπαίδεια- ΦΡΥΝΗ.

Οργανώνοντας μια θρησκευτική τελετή προς τιμήν ενός θρακικού θεού, κατηγορήθηκε από έναν παλαιό εραστή της, τον Ευθία, ότι προσπαθούσε να εισάγει στην Αθήνα μια ξένη θεότητα και μέσω αυτής να διαφθείρει τις νεαρές Αθηναίες. Στο δικαστήριο ανέλαβε την υπεράσπισή της ο ρήτορας Υπερείδης, ο οποίος επίσης διατηρούσε σχέσεις μαζί της. Σύμφωνα με την αφήγηση του Αθηναίου,[5] όταν πια η υπόθεση φαινόταν αμφίβολη για τη Φρύνη, ο Υπερείδης τράβηξε με ορμή τα ενδύματά της, αποκαλύπτοντας το γυμνό της σώμα στους δικαστές. Τα μέλη του δικαστηρίου εντυπωσιάστηκαν τόσο - σύμφωνα με μια εκδοχή η φυσική ομορφιά θεωρούταν σημείο της εύνοιας των θεών την εποχή εκείνη - που την αθώωσαν πανηγυρικά.

Σήμερα έχει μπερδευτεί η ισότητα των δύο φύλων με τον φυσιολογικό ρόλο που επιτελούν. Όποια έχει κάποιο ψεγάδι το υπερτονίζει πιστεύοντας ότι με αυτό τον τρόπο θα αμβλυνθεί το πρόβλημα της.

Επειδή όπως είπαμε δεν υπάρχουν άνθρωποι χωρίς ψεγάδια συνενώνονται οι πολλοί για να ισοπεδώσουν αυτά πού τους κάνουν να αισθάνονται άσχημα, κατώτερα. Ταυτίζουν και αυτή την φυσιολογική διαφορά που πρέπει να υπάρχει με την ισότητα και έτσι καθαρίζουν. Ας πάρουμε μία υπέρβαρη είτε λόγω κακών διατροφικών συνηθειών είτε λόγω κάποιας ασθένειας. Να βγαίνει να επιδεικνύει το πάχος της και να προσπαθεί να δημιουργήσει ένα πρότυπο ότι αυτό είναι όμορφο και φυσιολογικό. Φυσιολογικό δεν είναι, δεν υπάρχουν υπέρβαρα ζώα εκτός αν έχει βάλει το χεράκι του ο άνθρωπος, πέρα των σοβαρών κινδύνων που ενέχει το υπέρβαρο για την υγεία της.

Μετά φανταστείτε μία γυναίκα πού να μην πλένεται και να μυρίζει άσχημα. Είναι φυσιολογικό να γίνεται αιτία αποφυγής όχι μόνο από το αντρικό φύλο αλλά και από το γυναικείο.

Έτσι το να προσπαθούμε να καλύψουμε ατέλειες ,ψεγάδια για να αισθανόμαστε ομορφότερα με τον εαυτό μας δεν είναι και ο πλέον κατάλληλος τρόπος αντιμετώπισης , σε σοβαρά θέματα αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ανεπανόρθωτα προβλήματα υγείας πέρα των προτύπων πού πιθανό να δημιουργήσει. Αν κάποιες αισθάνονται τόσο άσχημα με τον εαυτό τους μπορούν να απευθυνθούν σε κάποιο ψυχολόγο δεν υπάρχει τίποτα το επιλήψιμο. Φυσικά ο καθένας και η καθεμία μπορεί να κυκλοφορεί όπως θέλει, αναφαίρετο δικαίωμα τους είναι και σε εμάς δεν μας πέφτει ο λόγος, λόγος μας πέφτει όταν γίνεται προσπάθεια ισοπέδωσης, ανορθολογισμού και επικίνδυνων προτύπων πού φυσικά θα βρίσκει πάντα πρόθυμους τους πολιτικούς να κολακεύουν αυτή την τρέλα για πολλούς και ευνόητους λόγους.

Και τα υπάρχοντα πρότυπα όμως είναι επικίνδυνα και ανορθολογικά. Η βιομηχανία του κέρδους εκμεταλλευόμενη αυτή την φυσιολογική πλευρά των γυναικών έχει εξωθήσει αυτή την κατάσταση στο παράλογο για την αποκόμιση όλο και μεγαλύτερου κέρδους. Ξεκινώντας από τα πιο απλά και ακίνδυνα βλέπουμε να τριγυρνάνε οι νεαρές και νεαροί με τρύπια παντελόνια στις επιταγές της μόδας μέχρι την ψύχωση πού δημιουργείται στις γυναίκες πού φτάνουν στις πολλαπλές εγχειρήσεις διόρθωσης ατελειών και υπερβολικών καταναλωτικών δαπανών. Αλλά και στις προσωπικές σχέσεις καλυπτόμενες πίσω από ένα στρώμα μπογιάς προσπαθώντας να εξαπατήσουν το ανδρικό φύλο μέχρι και συμβουλές διαβάζουμε προς παντρεμένες γυναίκες, ποτέ ο άνδρας καθόλη την διάρκεια του συζυγικού βίου τους να μην τις δεί αμακιγιάριστες.

Έτσι κατά την γνώμη μου θα πρέπει να κάνουμε διάκριση μεταξύ του φυσιολογικού ρόλου και των κοινωνικών διαφορών με τα επιπλέον βάρη της γυναίκας.

Δεν είναι ισότητα και τα δύο φύλα να εξισωθούν, να αποκτήσουν κοινές συμπεριφορές ενδυμασία, καλλωπισμό κλπ. είναι απλώς ανοησία πού βοηθάει να ξεπεραστούν σύνδρομα κατωτερότητας και ζήλιας οδηγώντας μία κοινωνία σε τραγέλαφο.

Βέβαια όποιος θέλει είναι ελεύθερος να παρουσιάζεται κατά την αρεσκεία του. Κάλλιστα οι γυναίκες θα μπορούσαν να κάνουν ενέσεις τεστοστερόνης για να αυξήσουν την τριχοφυΐα τους και να αφήνουν μουστάκια και γενειάδα.

Θα αφήσουμε στην άκρη την προσπάθεια του συστήματος να υπερασπιστούν δήθεν την διαφορετικότητα στην κοινωνία για να διαιρούν τους ανθρώπους εξωθώντας στα άκρα τα ένστικτα και τα συναισθήματα ατομικισμός ,ζήλεια κλπ. Έτσι ανενόχλητοι να μπορούν να κάνουν τις δουλειές τους σε βάρος του κοινωνικού συνόλου.

Όσο για τις απίστευτες ανοησίες την σήμερον όπως έχει ξεπεραστεί η ομορφιά, αγαπώ τις ραγάδες μου, αγαπώ την κυτταρίτιδά μου δεν νομίζω ότι υπάρχει καμία η σχεδόν καμία γυναίκα που να θέλει να έχει ραγάδες και κυτταρίτιδα και να μην θέλει να είναι όμορφη.

Αυτά τα λίγα μέσα σε μία κοινωνία απίστευτης παρακμής και υποκρισίας που έχει χαθεί κάθε μέτρο από όλες τις πλευρές.

Η Αφροδίτη Λατινοπούλου, τα γυναικεία πρότυπα και ο ξεκάθαρος σεξισμός

Κάποιος πρέπει να τους μάθει ότι η αυτοδιάθεση σώματος είναι αυτονόητη και δεν χωράνε συμβιβασμοί

Βασίλης Σ. Κανέλλης

2 Ιουνίου 2021


«Στο μέλλον ο καθένας θα είναι παγκοσμίως διάσημος για δεκαπέντε λεπτά».

Μεγάλε Αντι Γουόρχολ, έμεινες διάσημος για την ιστορική αυτή ατάκα σου. Που να γνώριζες και την πολιτεύτρια από τη Θεσσαλονίκη, Αφροδίτη Λατινοπούλου. Οση δημοσιότητα δεν είχε αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια, την πέτυχε με ένα βιντεάκι για τις... αξύριστες γυναίκες, κι όχι μόνο.

«Αφήνουν τρίχες στα πόδια και το φωτογραφίζουν, τρίχες στη μασχάλη, τρίχες στο μουστάκι, ραγάδες, πανάδες, κυτταρίτιδα και οτιδήποτε άλλο αντιαισθητικό υπάρχει πάνω τους». Οι δε άντρες, σύμφωνα με την πολιτεύτρια... ρέπουν προς το γυναικείο φύλο. Ξυρίζονται παντού, φοράνε και σχεδόν γυναικεία ρούχα. Είναι λίγο - πολύ... γυναικωτοί σε αντίθεση με τους μπρουτάλ τύπους που γαμωσταυρίζουν τις γυναίκες τους κάθε μέρα, που δέρνουν τις συντρόφους τους και κάνουν τσαμπουκάδες στους δρόμους.

Ή σε αντίθεση με τους μάτσο άνδρες που δεν το... πνίγουν το κουνέλι, ούτε κανελώνουν το ρυζόγαλο.

Βεβαίως, αν δεν υπήρχαν τα social media σιγά μην ασχολούμασταν με την εν λόγω κυρία, ή με κάθε κυρία που «σιχαίνεται» ό,τι δεν ανήκει στον δικό της κώδικα προτύπων που δεν ανέχεται όχι μόνο τις τρίχες αλλά και (τι ποιο φυσιολογικό) τις ραγάδες ή την κυτταρίτιδα.

Μέχρι και την αποδοκιμασία της Γενικής Γραμματέως Οικογενειακής και Πολιτικής Ισότητας Φύλων, αλλά της αρμόδιας επιτροπής της Βουλής, πέτυχε η κ. Λατινοπούλου. Και ορθώς, κάθε πολιτικό στέλεχος που προωθεί απόψεις και συμπεριφορές που ενισχύουν τον σεξισμό και τις έμφυλες διακρίσεις απαράδεκτες και καταδικαστέες, οφείλει να προσέχει.

Προφανώς στην κ. Λατινιπούλου και σε χιλιάδες άλλες γυναίκες ή άνδρες με ανάλογες απόψεις, δεν πέρασε ποτέ από το μυαλό η φράση «αυτοδιάθεση σώματος».

Ητοι: Είμαι γυναίκα, είμαι άνδρας; Κάνω ό,τι γουστάρω με το σώμα μου και δεν δίνω λογαριασμό σε κανέναν.

Αλίμονο εν έτει 2021 να έχουμε «αστυνομία σώματος». Είσαι εύσωμη; Στο σπίτι και μην κυκλοφορείς γιατί ενοχλούνται τα... μοντέλα.

Είσαι πολύ αδύνατη; Τράβα φάε κάνα χάμπουργκερ να πάρεις κάνα κιλό γιατί δεν είσαι αποδεκτή.

Είσαι αξύριστη. Αντε ξυρίσου γιατί το... θέαμα χαλάει την εικόνα των απανταχού... bimbo που τρέχουν όλη μέρα και κάνουν το beaute τους σα να μην υπάρχει αύριο.

Καημένη Γεωργία Βασιλειάδου. Καημένη Σαπφώ Νοταρά τι θα τράβαγες αν ζούσες στην εποχή της εικόνας όπου τα πάντα επιλέγονται με βάση τα like στις selfie και τις καρδούλες στις φωτογραφίες των... instagrammers, κυρίως γυναικών, που κάνουν καριέρα με πόζες.

Στην κοινωνία, όχι μόνο στην ελληνική, επικρατεί περισσή υποκρισία, αλλά και παντελής έλλειψη μέτρου. Ή με την Λατινοπούλου πρέπει να είσαι και να προωθείς σεξιστικές θεωρίες και αντιφεμινιστικές απόψεις ή με όσους επιτέθηκαν στην Λατινοπούλου γιατί... είναι όμορφη και γιατί προωθεί το δικό της πρότυπο.

Γιατί μη μου πείτε. Ρατσισμός δεν είναι όταν επιτίθεσαι σε μια γυναίκα επειδή είπε μια ανοησία; Στο κάτω - κάτω γιατί να δώσεις αξία σε μια θεωρία στο Instagram όταν η ζωή είναι αλλού;

Γιατί να θεωρείς... influencer κάθε ανύπαρκτη ανθυποσελέμπριτι όταν οι γυναίκες πρέπει να κερδίζουν τις μάχες αλλού κι όχι στην εικόνα που προωθούν;

Να το ξεκαθαρίσουμε μια και καλή. Κάθε άνθρωπος μπορεί να είναι όπως αυτός γουστάρει. Με τρίχες, ξυρισμένος, με ραγάδες, με περιττά κιλά, με μαλλιά ή χωρίς. Δεν ενοχλείται κανένας και δεν πρέπει να δημιουργούμε ιδεολογικές «Σπιναλόγκες» για να βάλουμε μέσα όσους δεν ανήκουν στα πρότυπά μας.

Δεν μας αρέσει; Δεν κοιτάμε, αλλά δεν κρίνουμε κιόλας. Κάθε άνθρωπος είναι αυτεξούσιο και αυτενεργούμενο άτομο.

Κυρίως οι γυναίκες που πασχίζουν να κατακτήσουν έναν καθαρά ανδροκρατούμενο κόσμο. Ας μην τους βάζουμε εμπόδια, ας μην τους δημιουργούμε προβλήματα.

Όμως, και τα κορίτσια έχουν την ευθύνη τους για τις... Λατινοπούλου αυτού του κόσμου. Επί της ουσίας αυτοσαμποτάρουν το γυναικείο κίνημα.

Διότι όταν το πρότυπο είναι η κάθε «πλαστική» ηθοποιός ή παρουσιάστρια με το «τέλειο» κορμί και τις πλατινέ μπούκλες, τότε οι άλλες γυναίκες θα βρεθούν στο περιθώριο.

Όταν όλες θέλουν να μοιάσουν στην Κιμ, στην Τζένιφερ, στην Ελένη, στην Ιωάννα, στην Κωνσταντίνα που έχουν όλες κάνει συμβόλαιο με τον... διάβολο (έτσι λένε τους πλαστικούς) για να μείνουν όπως ήταν στα 20, ε τότε μην θέλουμε αντιστάσεις της κοινωνίας.

Όταν το πρότυπο είναι πώς θα μοιάσουμε με την τάδε ξανθιά, με τη δείνα μελαχρινή, με την... διάσημη που προμοτάρει τα τάδε μαλλιά, τα τάδε νύχια και τα τάδε ρούχα, τότε να περιμένουμε τέτοιες συμπεριφορές.

Να το ξεκαθαρίσουμε. Κι αυτό δικαίωμά τους είναι. Αυτοδιάθεση είπαμε, όχι όμως και δικτατορία των προτύπων.

Όχι, λοιπόν. Κάθε γυναίκα, κάθε άνθρωπος, έχουν αξιοπρέπεια, χαρακτήρα, μυαλό, κουλτούρα και κυρίως κοινό νου για να επιλέξουν τι θα είναι στη ζωή τους.

Και όπως θέλουν να είναι, έτσι θα τις δεχθούμε. Αλίμονο να φτιάχναμε έναν κόσμο όπου κυριαρχεί η ευγονική και όλες θα είναι ίδιες, πλαστικές bimbo που θα δυσκολευόσουν να τις ξεχωρίσεις.

https://www.in.gr/2021/06/02/apopsi/latinopoulou-ta-gynaikeia-protypa-kai-o-ksekatharos-seksismos/

© 2017 Το Κοινωνικό-πολιτικό blog . Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε