Σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα άρθρο πού ανοίγει επικίνδυνους δρόμους για την δημοκρατία.

2023-07-27

Σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα άρθρο πού ανοίγει επικίνδυνους δρόμους για την δημοκρατία.

Συνοψίζουμε. Αυτοί πού έχουν δικαίωμα να μιλούν για ένα θέμα είναι οι ειδικοί και μόνο της συγκεκριμένης ειδίκευσης όλοι οι άλλοι πού εκφράζουν γνώμη είναι ανόητοι και έχουν ψυχικές διαταραχές.

Ο λόγος για το άρθρο στον ιστότοπο https://www.efenpress.gr/2023/07/blog-post_794.html

«Κάθε πέρσι και καλύτερα, κάθε φέτος και χειρότερα».

Ενώ ο τίτλος μας προδιαθέτει για μία κριτική για τα πεπραγμένα της κυβέρνησης στον τομέα της πυρόσβεσης ο αρθογράφος προτιμά να ξιφουλκεί με την κοινωνία διαλέγοντας επίτηδες(;) μερικά ακραία παραδείγματα.

Πρώτο παράδειγμα

  1. Ήταν παλιό το αεροπλάνο (είναι σάπια και σπάνε) για αυτό και έπεσε. Δεν έχουν ανταλλακτικά και βγάζουν από το ένα και βάζουν στο άλλο για να πετάνε. Μου το είπε μία φίλη μου πυροσβέστρια.

Το ότι είναι παλιά τα αεροπλάνα είναι γεγονός αναμφισβήτητο με ότι αυτό συνεπάγεται.

Η μεταφορά ανταλλακτικών από το ένα στο άλλο δεν σημαίνει και τίποτα είναι μία πρακτική ανάγκης, μη επιλήψιμη.

Έτσι το μόνο πού μένει σαν επιλήψιμο είναι ότι είναι σάπια και πετάνε.

Πάμε στο δεύτερο παράδειγμα

2. Ήταν παλιό το αεροπλάνο και δεν είχε σύστημα εκτίναξης καθίσματος για να σωθούν οι πιλότοι!

Μας εξηγεί ο αρθογράφος ότι το σύστημα εκτίναξης δεν μπορεί να λειτουργήσει ακόμα και αν υπήρχε λόγω των χαμηλών πτήσεων πού πρέπει να κάνει.

Σωστή η επισήμανση του αλλά εμείς σαν μη ειδικοί δεν γνωρίζουμε η τεχνολογία ως πού έχει εξελιχθεί σε αυτό τον τομέα, τι εναλλακτικές λύσεις πιθανό έχει εφεύρει ή τι ανάλογες προειδοποιήσεις όταν το αεροσκάφος πετάει πολύ χαμηλά.

Μετά ο αρθογράφος μας λέει.

Και τέλος φτάνουμε στο καλύτερο όλων:

3. «Αν δεν αγοράζαμε Rafale θα είχαμε αγοράσει Canadair» και να τα 90 μύρια από εδώ και να τα 200 μύρια παρακεί!

Επειδή τα πυροσβεστικά αεροπλάνα Canadair ανήκουν στην πολεμική αεροπορία δεν σημαίνει πως υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των πολεμικών αεροσκαφών αναχαίτισης και βομβαρδισμών με τα πυροσβεστικά αεροπλάνα. Όπως επίσης και η αγορά των φρεγατών ή των F-35 κλπ δεν έχει να κάνει με το γιατί δεν αγοράστηκαν Canadair.

Και όμως πέρα της αναγκαιότητας της αγοράς των Rafale υπάρχει ανταγωνισμός και σοβαρό πρόβλημα στην κατανομή των αναγκαίων στρατιωτικών δαπανών για τις ένοπλες δυνάμεις, αν δεί κανένας πόσο θα μας κοστίζει κάθε χρόνο η συντήρηση των Φ35 και πόσος είναι ο προϋπολογισμός των στρατιωτικών δαπανών θα καταλάβει πόσο θα παραμελούνται τα πυροσβεστικά αεροσκάφη.

Πέρα του ακατάλληλου για την πολεμική αεροπορία αεροσκάφους Φ35 στις συνθήκες του Αιγαίου, του ελέγχου από τους αμερικάνους, του εξοπλισμού πού θα φέρουν, αλλά ξέχασα δεν είμαστε εμείς ειδικοί για να αποφανθούμε για την καταλληλότητα του αεροσκάφους ακόμα και αν ο λαός αποφασίσει κάποια στιγμή να αναδείξει κυβέρνηση ενάντια στα συμφέροντα των αμερικάνων. Αλλά χωρίς τους αμερικάνους στάχτη και μπούρμπερη να γίνουν όλα.

Οι μηχανικοί που συντηρούν τα αεροσκάφη δεν είναι ο μαστρομπάμπης και ο μαστρονίκος του συνεργείου της γειτονιάς! Μιλάμε για εξειδικευμένο πιστοποιημένο προσωπικό με υψηλό αίσθημα ευθύνης.

Δεν διαφωνούμε αλλά δεν μπορούμε να καταλάβουμε το απαξιωτικό του μαστρομπάμπη και του μαστρονίκου μια χαρά την κάνουν την δουλειά τους σε αυτό πού έχουν ειδικευτεί. Αλλά ακόμα και να το δεχτούμε αυτό, ευθύνη του κράτους είναι πού δεν φρόντισε να έχουν την κατάλληλη ειδίκευση με τις ανάλογες κυρώσεις όταν κάτι πάει στραβά.

Μετά μας εξηγεί πως θα αγοραστούν καινούργια πυροσβεστικά αεροσκάφη που θα βρεθούν τα κονδύλια.

H Canadair εξαγοράστηκε από την Bombardier, την Viking Air και την De Havilland Canada και η γραμμή παραγωγής σταμάτησε μέχρι να συγκεντρωθεί ικανοποιητικός αριθμός παραγγελιών για παραγωγή νέων αεροσκαφών.

Η Ελλάδα βρίσκεται μέσα στις πρώτες χώρες που έχουν κλείσει συμφωνία για την παραλαβή νέων αεροπλάνων Canadair DHC-515 μόλις ξεκινήσει η παραγωγή τους, καθώς επίσης και την αναβάθμιση των 7 CL-415.

Σε ομιλία του στη Βουλή στις 24-7-2023 ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είπε:
«Η Ελλάδα πρώτη θα παραλάβει καινούρια Canadair 515, το 2026…

Μία απορία έχουμε εμείς σαν μη ειδικοί αφού κανένας δεν γνωρίζει αν ξανανοίξει η γραμμή παραγωγής πώς ο αρθογράφος «δένει κόμπο» τα λεγόμενα του Πρωθυπουργού.

Ακόμα και αν το δεχτούμε αυτό μέχρι το 2026 τι θα κάνει η ελλάδα;

Και καταλήγει με ένα κρεσέντο απίστευτης κουτοπονηριάς.

Καλό θα ήταν όλοι αυτοί που αυτοπροσδιορίζονται ως αυτόκλητοι σωτήρες πανεπιστήμονες, πανπατριώτες με ναρκισσιστικές διαταραχές αλλεπάλληλων ψεκασμών που θα μας δώσουν λύσεις ή και ξέρουν αυτοί μόνο την μία και μοναδική αλήθεια που μας κρύβουν, (κάμερα σ' αυτούς), να αφήσουν τους ειδικούς να κάνουν την δουλειά τους κάτω από τις όποιες δύσκολες συνθήκες υπάρχουν ήδη καθώς δεν χρειάζονται και επιπλέον δυσκολίες από ανόητους με ψυχικές διαταραχές.

Εμείς δεν δίνουμε λύσεις απλώς διαβάζουμε από τον Τύπο.

Η Ζαχάροβα απαντά στον Θ.Αυγερινό για τα Beriev στην Ελλάδα: «Δεν υπήρξε αίτημα για βοήθεια όπως το 2021»

https://www.militaire.gr/i-zacharova-apanta-ston-th-aygerino-gia-ta-beriev-stin-ellada-den-ypirxe-aitima-gia-voitheia-opos-to-2021/

Ελπίζουμε ο αρθογράφος να ξέρει ποιά είναι η Ζαχάροβα και να καταλαβαίνει την αναγκαιότητα του αιτήματος πού θα έπρεπε να είχε γίνει ακόμα και σε αρνητική απάντηση.

Αυτό είναι το χάλι της πλειοψηφίας των ελλήνων πολιτικών τυφλά αφοσιωμένοι στις δυτικές προσταγές που μας άφησαν μόνο τον τουρισμό για να αναπνέει οικονομικά η ελλάδα αλλά ακόμα και αυτός κινδυνεύει να καταστραφεί επειδή οι πολιτικοί μας είναι δέσμιοι της αντιρωσικής προπαγάνδας.

Στην γειτονική Τουρκία είναι τα ρώσικα πυροσβεστικά αεροπλάνα αν τα ψάχνουν οι ειδικοί μας.

Η εικόνα που παρουσιάζει η ελλάδα είναι μιάς χώρας που έχει παραδοθεί στις φλόγες με άκρως ανίκανους και επικίνδυνους ειδικούς πού έχουν σχεδιάσει την προστασία της χώρας από τις φωτιές.

Πάμε και σε ένα άλλο άρθρο.

Η χαμένη ευκαιρία της Ελλάδας για νέα πυροσβεστικά! Πότε προέκυψε και γιατί η σημερινή κυβέρνηση την αγνόησε;

Υπήρχε λύση για αγορά νέων πυροσβεστικών αεροσκαφών για την Ελλάδα; Ναι μέσω Ευρώπης. Από το 2017, η τότε κυβέρνηση είχε δεχτεί πρόταση για ολοκαίνουργιο αεροσκάφος από την Ιαπωνία! Ο τότε επικεφαλής της Διεύθυνσης Εξοπλισμών Αντιναύαρχος ε.α Κυριάκος Κυριακίδης είχε διερευνήσει την πρόταση από το Τόκιο και είχε βρει λύση για να ξεπεραστεί το πρόβλημα της χρηματοδότησης. Η πρόταση προέβλεπε να αγοραστεί σημαντικός αριθμός αεροσκαφών από την ΕΕ και να χρησιμοποιούνται από όσες χώρες τα χρειάζονται. Η Ελλάδα θα μπορούσε να έχει έξι τέτοια αεροσκάφη σε βάσεις της.

Το 2018 οι Ιάπωνες ήρθαν στην Αθήνα για να συνεχίσουν τις διαπραγματεύσεις. Μετά ήρθαν οι εκλογές στην Ελλάδα και η κυβέρνηση Μητσοτάκη εγκατέλειψε το σχέδιο!

Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ στους Data Journalists

https://www.militaire.gr/i-chameni-eykairia-tis-elladas-gia-nea-pyrosvestika-pote-proekypse-kai-giati-i-simerini-kyvernisi-tin-agnoise/

Άλλα κόμματα κατηγορούν την κυβέρνηση ότι δεν αγοράζει επιβραδυντικό υλικό. Για να μην μιλήσουμε για παλαιά πυροσβεστικά, τραγικές ελλείψεις, ανύπαρκτες ζώνες πυρασφαλείας κλπ.

Μετά έχουμε τις συμπτώσεις, πολλές ανεμογεννήτριες έχουν φυτευτεί στα καμμένα και καίγονται περιοχές πού έχουν πάρει άδεια για ανεμογεννήτριες. Αν ήθελε η κυβέρνηση να είναι και να φαίνεται τίμια θάπρεπε να απαγορεύσει την αλλαγή χρήσης γης, δασών για 20 έτη το λιγότερο.

Εκτός αν έχει σκοπό να δημιουργήσει δάση από ανεμογεννήτριες.

Τώρα αν έχουν δικαίωμα να εκφράζουν την άποψη τους οι μη ειδικοί πολίτες ο αρθογράφος θάπρεπε να γνωρίζει (που το γνωρίζει) ότι οι ειδικοί έχουν σχέσεις εξάρτησης με το κράτος και με τα οικονομικά συμφέροντα πέρα των διαφορετικών αντιλήψεων μεταξύ των ειδικών και των προσωπικών απωθημένων του καθενός .

Παράδειγμα.

Η χιτλερική Γερμανία με την ψήφο του Γερμανικού λαού, μήπως είχε δίκιο πού προχωρούσε στην μαζική ευθανασία χιλιάδων πολιτών πού τους θεωρούσε δεύτερης κατηγορίας (αντιφρονούντες , ομοφυλόφιλους, ανάπηρους κλπ.);

Η μήπως καλά έπραττε ο ειδικός Μένγκελε ο «Άγγελος του Θανάτου του Άουσβιτς» (Todesengel von Auschwitz);

Και οι χιλιάδες άλλοι ειδικοί του ναζιστικού καθεστώτος.

Αλλοίμονο στην κοινωνία που θα αφεθεί στα χέρια των ειδικών.

Για να πάμε όμως και στα σημερινά.

Να μια είδηση πού δεν θέλω να την πιστέψω.

Αλλά αν είναι αλήθεια φανταστείτε τι έχει να γίνει με μία ουκρανική νίκη. Πως θα εξαπλωθούν σαν πυρκαγιά τα ιδανικά των Ουκρανών ναζί σε όλη την ευρώπη και όχι μόνο.

Ο ΝΑΖΙΣΜΟΣ επιστρέφει στην Ευρώπη! Η Ολλανδική κυβέρνηση, προτείνει ευθανασία σε άτομα με αυτισμό, αναπηρίες και αλκοολισμό...

7/26/2023

https://www.press-gr.com/2023/07/blog-post_305.html

Η ολλανδική κυβέρνηση στα βήματα του Καναδά , ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει με σχέδιο για τη νομιμοποίηση της ευθανασίας σε παιδιά με αυτισμ...

Η ολλανδική κυβέρνηση στα βήματα του Καναδά, ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει με σχέδιο για τη νομιμοποίηση της ευθανασίας σε παιδιά με αυτισμό, ή και μικρόαναπηρίες ακόμα και κάτω και των 12 ετών, προκαλώντας κριτική από ηθικολόγους του δικαιώματος στη ζωή καθώς η ευθανασία έχει γίνει μια αυξανόμενη επιλογή στη χώρα.Η Ολλανδία είναι ένα από τα πιο φιλικά προς το Νταβός έθνη στον κόσμο και η σημερινή κυβέρνηση έχει αγκαλιάσει το όραμα του Klaus Schwab για τη απαξίωση της ανθρώπινης ζωής και της μείωσης του πληθυσμού, με κάθε μέσο.

Οι γιατροί στην Ολλανδία έχουν λάβει εντολή να κάνουν ευθανασία σε πολίτες με αυτισμό και άλλες μικρές αναπηρίες, χωρίς φόβο δίωξης – προτείνεται ακόμα κι αν ο ασθενής δεν εκφράζει επί του παρόντος καμία επιθυμία να πεθάνει.Περίπου 40 άτομα που αναγνωρίστηκαν ως αυτιστικοί ή με διανοητική αναπηρία υπέστησαν αναγκαστική ευθανασία στην Ολλανδία μεταξύ 2012 και 2021, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Kingston για περιπτώσεις ολλανδικής ευθανασίας.Τα ποσοστά αυτισμού εκτοξεύονται σε όλο τον ανεπτυγμένο κόσμο, με πολλούς ειδικούς να κατηγορούν το εντατικό πρόγραμμα εμβολίων που επιβάλλεται στους νέους και πολύ νέους.Με αυτές τις περιπτώσεις, οι ειδικοί αμφισβήτησαν το νόμο που επιτρέπει στους γιατρούς να σκοτώνουν ασθενείς για λογαριασμό του κράτους μέσω θανατηφόρων ενέσεων πλησιάζει πολύ όπως είπαν τα προγράμματα ευγονικής ναζιστικού τύπου του Τρίτου Ράιχ.



Προπαγανδιστικές αφίσες του Τρίτου Ράιχ, οι άνθρωποι με ανάγκη φροντίδας κοστίζουν στον μέσο φορολογούμενο Γερμανό.

Ο υπουργός Υγείας Ούγκο ντε Γιόνγκ είπε ότι θα συντάξει νομοθεσία για την προστασία των γιατρών από τη δίωξη εάν προσφέρουν ευθανασία αντί φροντίδας σε άρρωστα παιδιά. Ο De Jonge ισχυρίζεται ότι οι νέοι κανόνες έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν μια μικρή «ομάδα τελικώς ασθενών παιδιών που αγωνιούν χωρίς ελπίδα και αφόρητα βάσανα».Έκθεση απο το Nypost : Ο Kasper Raus, ηθικολόγος και καθηγητής δημόσιας υγείας στο Πανεπιστήμιο της Γάνδης του Βελγίου, είπε ότι οι τύποι ασθενών που αναζητούν αυτοκτονία με τη βοήθεια γιατρού έχουν αλλάξει πολύ τις τελευταίες δύο δεκαετίες τόσο στην Ολλανδία όσο και στο Βέλγιο, όπου είναι επίσης νόμιμη.Όταν η Ολλανδία έγινε η πρώτη χώρα που νομιμοποίησε την ανθρώπινη ευθανασία, η συζήτηση επικεντρώθηκε σε άτομα με καρκίνο – όχι σε αυτούς με αυτισμό, είπε ο Raus.Οι ασθενείς πρέπει να πληρούν αυστηρές απαιτήσεις, συμπεριλαμβανομένου του να υποφέρουν από μια ανίατη ασθένεια που προκαλεί «αφόρητη» σωματική ή ψυχική οδύνη για να είναι επιλέξιμοι για ευθανασία.Κατά την περίοδο περίπου 10 ετών που επικεντρώθηκε η μελέτη, σχεδόν 60.000 άνθρωποι αποφάσισαν να πεθάνουν μέσω ευθανασίας στην Ολλανδία, σύμφωνα με την επιτροπή αναθεώρησης της ευθανασίας της ολλανδικής κυβέρνησης.


Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Kingston εξέτασαν 900 περιπτώσεις και βρήκαν ότι 39 από αυτές είχαν αυτισμό ή διανοητική αναπηρία. Από τους 39, οι 18 ήταν κάτω των 50 ετών.Πολλοί από τους ασθενείς ανέφεραν μια σειρά από ψυχικές, σωματικές και σχετιζόμενες με την ηλικία ασθένειες ως τον λόγο για τον τερματισμό της ζωής τους – συμπεριλαμβανομένης της αφόρητης μοναξιάς.Οκτώ άτομα, ωστόσο, ονόμασαν τη μοναδική αιτία του πόνου τους ως παράγοντες που σχετίζονται με τη διανοητική τους αναπηρία – όπως η κοινωνική απομόνωση, η έλλειψη στρατηγικών αντιμετώπισης, η αδυναμία προσαρμογής στην αλλαγή ή η υπερευαισθησία.Μία από τις κύριες συγγραφείς της έκθεσης, η Irene Tuffrey-Wijne, ειδική στην παρηγορητική φροντίδα στο Πανεπιστήμιο Kingston, αμφισβήτησε την ηθική του τερματισμού της ζωής των αυτιστικών.«Δεν υπάρχει αμφιβολία στο μυαλό μου ότι αυτοί οι άνθρωποι υπέφεραν», είπε. «Αλλά είναι πραγματικά εντάξει η κοινωνία με το να στείλει αυτό το μήνυμα, ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να τους βοηθήσεις και ότι είναι απλώς καλύτερα να είναι νεκροί;»Ο Tim Dieppe, επικεφαλής δημόσιας πολιτικής της Christian Concern, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη ότι η προθυμία της ολλανδικής κυβέρνησης να επιτρέψει την ευθανασία μικρών παιδιών είναι μια «σκληρή, επικίνδυνη και ανησυχητική εξέλιξη».«Ακόμη και η πρόταση στα μικρά παιδιά ότι ο θάνατος είναι η σωστή επιλογή θα είναι ενοχλητική και θα προκαλέσει άγχος», είπε. «Τα παιδιά θα αισθάνονται πίεση και οι γονείς θα αισθάνονται πίεση να σκοτώσουν τα παιδιά τους ή να επιτρέψουν να σκοτωθούν τα παιδιά τους. Τι απαίσια σκέψη είναι αυτή, τι απαίσιο παράδειγμα.«Η ευθανασία δεν είναι ο σωστός τρόπος», πρόσθεσε. «Είναι ενάντια σε όλους τους ιατρικούς κώδικες δεοντολογίας, όλους τους ιστορικούς κώδικες ηθικής, όλους τους θρησκευτικούς κώδικες δεοντολογίας.

«Αυτό που έχετε τώρα στην Ολλανδία είναι μια κουλτούρα θανάτου, όπου το 4% των θανάτων είναι η ευθανασία και αυτό δείχνει την επικράτηση, την εξομάλυνση της δολοφονίας ανθρώπων επειδή υποφέρουν».

Η υποβοηθούμενη αυτοκτονία είναι νόμιμη στην Ολλανδία από το 2001. Τα μωρά κάτω του ενός έτους και τα παιδιά ηλικίας μεταξύ 12 και 15 ετών επιτρέπεται ήδη να υποβληθούν σε υποβοηθούμενη αυτοκτονία υπό την έγκριση του κράτους, εφόσον ο ασθενής είναι ανίατος άρρωστος και υπάρχει γονική συναίνεση.Οι έφηβοι ηλικίας 16-17 ετών δεν χρειάζονται επί του παρόντος τη γονική συναίνεση εάν επιλέξουν την υποβοηθούμενη από γιατρό αυτοκτονία.

https://anazitiseis.gr/o-nazismos-epistrefei-stin-evropi-i-ollandiki-kyvernisi-proteinei-efthanasia-se-atoma-me-aftismo-anapiries-kai-alkoolismo/

Κάθε πέρσι και καλύτερα, κάθε φέτος και χειρότερα!

Το FB έχει κάνει τον κάθε έναν ειδικό επιστήμονα και ανάλογα με τα τρέχοντα γεγονότα της επικαιρότητας να αποκτά κάθε πικραμένος και την ανάλογη εξειδίκευση από τη μία στιγμή στην άλλη.
Του Μάνου ΠαπανίκουΤι θα γίνει επιτέλους με αυτό το θέμα της γνώμης επί παντός επιστητού του κάθε πικραμένου που πιστεύει πως έχει γνώση για όλα τα θέματα της επικαιρότητας ανάλογα του τι γίνεται κάθε φορά; Μιλάμε για Λερναία Ύδρα τοξικότητας, καθαρής ασχετοσύνης, άγνοιας, αγραμματοσύνης (στην κυριολεξία) και κατάπτυστου λαϊκισμού (Είτε αυτός είναι υπερπατριωτικός λαϊκισμός είτε ανθελληνικός).Αρχίζουμε με τα βασικά και προχωράμε βήμα βήμα γιατί επιτέλους κάποια στιγμή πρέπει να βγάλουν τον σκασμό όλοι όσοι κάθονται και το παίζουν αναλυτές του καναπέ και όχι μόνο αναδημοσιεύουν ψευδή στοιχεία (για τα οποία υπάρχει και σχετική νομοθετική ρύθμιση) που τους πασάρονται εντελώς ατεκμηρίωτα, τα ενστερνίζονται σε τέτοιο βαθμό που νομίζουν πως κάνουν κοινωφελές έργο και μας σώζουν από τα σκοτάδια της άγνοιας, μιάς και αυτοί μόνο ξέρουν τη μοναδική αλήθεια! Μνήσθητί μου Κύριε, στην κυριολεξία όμως!Για τα τελευταία γεγονότα με το τραγικό συμβάν της πτώσης του πυροσβεστικού αεροπλάνου της Π.Α. και πάλι αναπαράχθηκαν τέρατα και δράκοι της μυθολογίας όλων των λαών της οικουμένης.θα σταθούμε σε 3 από τα βασικότερα που αναπαράγονται με μεγαλύτερη ταχύτητα και από αυτήν που αδειάζει τις δεξαμενές του ένα Canadair!1. Ήταν παλιό το αεροπλάνο (είναι σάπια και σπάνε) για αυτό και έπεσε. Δεν έχουν ανταλλακτικά και βγάζουν από το ένα και βάζουν στο άλλο για να πετάνε. Μου το είπε μία φίλη μου πυροσβέστρια. Μου το είπε ένας γνωστός του κουμπάρου του αδερφού του πρωτεξάδελφου της ανιψιάς της γυναίκας του κολλητού μου και πάει κλαίγοντας...ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΕΝΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ, ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΩΣΤΕ Η ΠΤΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΤΙΑ. Οτιδήποτε άλλο δεν ισχύει.
Οι μηχανικοί αεροσκαφών κρίνουν εάν είναι ικανό ένα αεροπλάνο προς πτήση σε συνάρτηση με τους αεροπόρους που θα το πιλοτάρουν.Όλες οι τεχνικές εργασίες συντήρησης του αεροσκάφους περνούν από τουλάχιστον 2 διαφορετικές δικλείδες ασφαλείας. Εάν κάτι από αυτά δεν ταιριάζει τότε το αεροπλάνο καθηλώνεται στο έδαφος με AOG (Aircraft On Ground). Οι μηχανικοί που συντηρούν τα αεροσκάφη δεν είναι ο μαστρομπάμπης και ο μαστρονίκος του συνεργείου της γειτονιάς! Μιλάμε για εξειδικευμένο πιστοποιημένο προσωπικό με υψηλό αίσθημα ευθύνης.2. Ήταν παλιό το αεροπλάνο και δεν είχε σύστημα εκτίναξης καθίσματος για να σωθούν οι πιλότοι!
ΤΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΙΝΑΣΟΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ.Οι πτήσεις των συγκεκριμένων τύπων αεροσκαφών λαμβάνουν χώρα σε χαμηλό ύψος. Τα συστήματα εκτίναξης καθίσματος αεροπλάνου δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε τόσο μικρές αποστάσεις από το έδαφος ώστε να σώσουν τους χειριστές. Ακόμα και αν αυτό ήταν κατασκευαστικά εφικτό, ο μηχανισμός του αλεξίπτωτου δεν θα είχε τον απαιτούμενο χρόνο για να μπορέσει να ανοίξει πλήρως το αλεξίπτωτο και αυτό να λειτουργήσει όπως πρέπει. Ως εκ τούτου ο πιλότος θα ήταν ένα βαρίδιο σε ελεύθερη πτώση με ότι αυτό συνεπάγεται.Στα μαχητικά αεροπλάνα που έχουν εκτινασσόμενα καθίσματα, είτε ανοίγει η καλύπτρα είτε σπάει κατά την στιγμή της εκτίναξης του πιλότου.
Στα πυροσβεστικά αεροπλάνα το επάνω μέρος της καμπίνας είναι μεταλλικό καθώς η σχεδίαση είναι τέτοια που δέχεται διαφορετικά φορτία αντοχής αλλά και ταχύτητας πλοήγησης.Και τέλος φτάνουμε στο καλύτερο όλων:3. «Αν δεν αγοράζαμε Rafale θα είχαμε αγοράσει Canadair» και να τα 90 μύρια από εδώ και να τα 200 μύρια παρακεί!Επειδή τα πυροσβεστικά αεροπλάνα Canadair ανήκουν στην πολεμική αεροπορία δεν σημαίνει πως υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των πολεμικών αεροσκαφών αναχαίτισης και βομβαρδισμών με τα πυροσβεστικά αεροπλάνα. Όπως επίσης και η αγορά των φρεγατών ή των F-35 κλπ δεν έχει να κάνει με το γιατί δεν αγοράστηκαν Canadair.H Canadair εξαγοράστηκε από την Bombardier, την Viking Air και την De Havilland Canada και η γραμμή παραγωγής σταμάτησε μέχρι να συγκεντρωθεί ικανοποιητικός αριθμός παραγγελιών για παραγωγή νέων αεροσκαφών.Η Ελλάδα βρίσκεται μέσα στις πρώτες χώρες που έχουν κλείσει συμφωνία για την παραλαβή νέων αεροπλάνων Canadair DHC-515 μόλις ξεκινήσει η παραγωγή τους, καθώς επίσης και την αναβάθμιση των 7 CL-415.Πιο συγκεκριμένα, με ψήφισμα του Ελληνικού Κοινοβουλίου πέρσι μέσω του Εθνικού Προγράμματος Πολιτικής Προστασίας με το κωδικό όνομα «ΑΙΓΙΣ» το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ «Άξονας 4 Επιχειρησιακός εξοπλισμός και μέσα αντιμετώπισης».Το πρόγραμμα αυτό, είναι συνολικού ύψους 1,97 δις ευρώ.
Τα ποσά αυτά θα δοθούν:
Από ΕΣΠΑ 2021-2027 => 714 εκ. €
Από το Ταμείο Ανάκαμψης => 466 εκ. €
Από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων => 794 εκ.€Καλό θα ήταν όλοι αυτοί που αυτοπροσδιορίζονται ως αυτόκλητοι σωτήρες πανεπιστήμονες, πανπατριώτες με ναρκισσιστικές διαταραχές αλλεπάλληλων ψεκασμών που θα μας δώσουν λύσεις ή και ξέρουν αυτοί μόνο την μία και μοναδική αλήθεια που μας κρύβουν, (κάμερα σ' αυτούς), να αφήσουν τους ειδικούς να κάνουν την δουλειά τους κάτω από τις όποιες δύσκολες συνθήκες υπάρχουν ήδη καθώς δεν χρειάζονται και επιπλέον δυσκολίες από ανόητους με ψυχικές διαταραχές.Σημείωση CosmoStatus:
Σε ομιλία του στη Βουλή στις 24-7-2023 ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είπε:
«Η Ελλάδα πρώτη θα παραλάβει καινούρια Canadair 515, το 2026, 2 με πόρους από την Ευρωπαϊκή Ένωση, από το «rescEU» και 5 από το ειδικό επιχειρησιακό πρόγραμμα πολιτικής προστασίας, ενώ μέσα από το καινούριο επιχειρησιακό πρόγραμμα, θα αγοράσουμε 10 καινούργια ελικόπτερα Erickson».
Ας ελπίσουμε πως πράγματι το 2026 θα αποκτηθούν τα καινούρια αυτά πυροσβεστικά εναέρια μέσα και δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις.


Πηγή:

Αναρτήθηκε από EFENPRESS στις 27.7.23

© 2017 Το Κοινωνικό-πολιτικό blog . Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε