ΔΥΟ ΑΡΘΡΑ.

2018-05-20

Ένα απόσπασμα από ένα λογοτεχνικό βιβλίο, πού μπορεί να οδηγήσει η πράξη χωρίς την κριτική σκέψη.

Μαζί με εμπλεκόμενα συμφέροντα στον τέλειο παραλογισμό, στην βλακεία.

ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΑΚ ΦΙΝ. Του Μαρκ Τουέιν.

-Μα φυσικά. Είναι το καλύτερο. Μερικοί ειδικοί έχουν

άλλη γνώμη, αλλά οι περισσότεροι θεωρούν πως το καλύτερο

είναι να τους σκοτώνεις εκτός κι αν τους κουβαλήσεις εδώ

χάμω στη σπηλιά και τους κρατήσεις , ώσπου να εξαγοραστούνε

με λύτρα .

- Λύτρα; Τι είν' αυτό;

-Δεν ξέρω . Πάντως αυτό κάνουνε. Το έχω δει σε βιβλία .

Επομένως κι εμείς θα κάνουμε το ίδιο, φυσικά.

-Πώς όμως θα το κάνουμε, αν δεν ξέρουμε τι είναι;

-Στην οργή, πρέπει να το κάνουμε.

Δε σου είπα πως είναι στα βιβλία γραμμένο;

Τι θες δηλαδή, να τα κάνουμε όλα διαφορετικά απ' ό,τι είναι στα βιβλία και να τα κάνουμε μαντάρα όλα;

- Αχού, ωραία να τα λες όλα αυτά, Τομ Σόγερ, αλλά πώς

στην ευχή θα εξαγοραστούνε αυτοί οι τύποι με λύτρα, άμα δεν

ξέρουμε πώς γίνεται η δουλειά;

- Εκεί θέλω να φτάσω. Λοιπόν εσύ τι λες να είναι;

- Χμ μ μ, δεν ξέρω. Όμως ίσως, αν τους κρατάμε, ώσπου να

εξαγοραστούνε, θα πει πως τους κρατάμε, ώσπου να πεθάνουνε.

- Αυτό σαν να μου φαίνεται 'Ντάξει. Αυτό τα εξηγεί. Και

γιατί δεν το 'λεγες προηγουμένως; Θα τους κρατάμε, ώσπου να

εξαγοραστούνε μέχρι θανάτου . Και θα 'ναι και πολύ ζόρικος

θάνατος· να 'χουνε φάει ό,τι έχουνε και δεν έχουνε και να

έχουν εξαντληθεί από τις προσπάθειες να το σκάσουνε.

- Λες κάτι πράματα, Μπεν Ρότζερς. Πώς θα μπορέσουνε

να το σκάσουνε, άμα υπάρχει φρουρός συνέχεια πάνω από το

κεφάλι τους, έτοιμος να τους ντουφεκίσει, έτσι και κάνουνε

ρούπι;

- Φρουρός! Μωρέ, ωραίο και τούτο. Δηλαδή κάποιος θα

είναι στημένος εκεί πέρα όλη νύχτα και δε θα κλείνει μάτι,

έτσι μόνο και μόνο για να τους κοιτάει. Εγώ νομίζω πως αυτό

είναι κουταμάρα. Και γιατί να μην πάρει κανείς ένα ρόπαλο,

εδώ που τα λέμε, και να τους εξαγοράσει με το που θα πατήσουνε

το πόδι τους εκεί μέσα;

- Γιατί αυτό δεν υπάρχει στα βιβλία. Να γιατί. Λοιπόν,

Μπεν Ρότζερς, θέλεις να τα κάνεις κανονικά τα πράματα ή

όχι; Αυτό είναι το ζήτημα. Δεν πιστεύεις πως οι άνθρωποι που

φτιάξανε τα βιβλία ξέρανε πολύ καλά ποιο είναι το σωστό;

Έχεις δηλαδή την εντύπωση πως μπορείς να τους τα μάθεις

εσύ; Ούτε στ' όνειρό σου . Όχι, κύριε, εμείς θα τους εξαγοράζουμε

με το σωστό τρόπο.

- 'Ντάξει. Εμένα σκασίλα μου. Πάντως εγώ λέω πως είναι

χαζός ο τρόπος . Και δεν μου λες, και τις γυναίκες τις σκοτώνουμε;

- Αμάν, Μπεν Ρότζερς, αν ήμουνα τόσο άσχετος όσο κι

εσύ, θα προσπαθούσα να το κρύψω. Να σκοτώσουμε γυναίκες;

Όχι βέβαια. Κανένας δεν είδε ποτέ στα βιβλία κάτι τέτοιο.

Τις πας στη σπηλιά και είσαι πάντα γλυκός κι ευγενικός μαζί τους.

Και σιγά σιγά σ' ερωτεύονται και δε θέλουνε πια να γυρίσουνε

σπίτι τους.

-Λοιπόν, αν είναι έτσι το σύστημα, συμφωνώ, αλλά εγώ

δεν πρόκειται να κάνω στοκ από γυναίκες. Πολύ γρήγορα θα

είναι τόσο πήχτρα από γυναίκες η σπηλιά κι από τύπους που

θα περιμένουνε να εξαγοραστούνε, που δε θα 'χει χώρο για

τους ληστές. Αλλά, τέλος πάντων, εσύ προχώρα το, δε θα φέρω

αντίρρηση.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Μία συγκεκριμένη αρθογραφία από αριστερή μεριά πού σπείρει την σύγχυση μέσα στην κοινωνία είναι η εξής.

Στις αρχές του μνημονίου θα μπορούσαμε να φύγουμε από το ευρώ τώρα δεν μπορούμε λόγω μετατροπής ιδιωτικών χρεών σε κρατικά, μείωσης αποθεματικών , κατρακύλας της οικονομίας ,δέστε πού ανέκαμψαν οι χώρες πού ήταν στα μνημόνια.

Δεν θα μπώ σε νούμερα, αριθμούς για να επιχειρηματολογήσω, αν τώρα είναι εφικτό όπως θα ήθελε αυτή η πλευρά, η άποψη  να μπλέξουμε σε μία απίστευτη αριθμολαγνεία για να ξεχάσουμε μερικά ουσιαστικά πράγματα.

Οι κυβερνήσεις σύρονται με το πιστόλι στον κρόταφο και εφαρμόζουν μέτρα ραμμένα και δεμένα υπέρ των συμφερόντων της ξένης και ελληνικής ολιγαρχίας ,των πολυεθνικών.

Ας θυμηθούμε τον Σαμαρά σαν αντιπολίτευση και μετά σαν κυβέρνηση ή τον Τσίπρα πού έγραψε στα παλαιοτέρα των υποδημάτων του και το δημοψήφισμα.

Η Αντισυνταγματικότητα των μέτρων πού δεν μπορεί να κρυφτεί.

Καμία κυβέρνηση την εποχή των μνημονίων δεν διαπραγματεύτηκε με τους Ευρωπαίους πάνω σε συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Μήπως δεν μπορούσαν να φτιάξουν κάποιο πρόγραμμα ;

Οι απαιτήσεις των ξένων δεν άφηναν τέτοια περιθώρια σε καμία ελληνική κυβέρνηση.

Επειδή οι Έλληνες πολιτικοί και με ευθύνη του λαού που ψηφίζουν μία ζωή φιλοεοκικά κόμματα, δεν σκοπεύουν να χάσουν την σίγουρη μάσα, δουλεύουν την κοινωνία επειδή δεν έχουν τίποτα άλλο να πούν, με τερτίπια εμείς μπορούμε καλύτερα να τα καταφέρουμε , εμείς έχουμε μεγαλύτερες ικανότητες από τους άλλους ή οι πιο μετριοπαθείς, ελάτε όλοι μαζί να τα καταφέρουμε κάνοντας οικουμενική κυβέρνηση.

Προσπαθώντας να αποσιωπήσουν το κεφαλαιώδες ζήτημα κατοχής της χώρας από τους Ευρωπαίο -Αμερικάνους.

Μπορούμε να φανταστούμε όλες τις εξεγέρσεις και επαναστάσεις του λαού μας εναντίον όλων των κατοχικών δυνάμεων να έμπαιναν στην μπακαλίστικη ζυγαριά αν συμφέρει να ξεσηκωθεί ο λαός ή όχι ;

Μόνο η ολιγαρχία του τόπου μας και τα δουλικά τους όπως σήμερα πάμπολλοι δημοσιογράφοι λειτουργούσαν και λειτουργούν με αυτά τα κριτήρια, με το προσωπικό τους συμφέρον.

Αυτά πού λένε είναι ύβρη σε όλους τους αγωνιστές πού έδωσαν την ζωή τους και για όσα δεινά και κατατρεγμούς πέρασε ο λαός μας στο διάβα των αιώνων για την ελευθερία της πατρίδας.

Να δούμε λίγα ιστορικά γεγονότα.

1453-1821: 124 επαναστάσεις ενάντια στους Οθωμανούς.

Στα αμέτρητα χρόνια της σκλαβιάς, είχαν προηγηθεί 123 ξεσηκωμοί κατά των Τούρκων. Οι περισσότεροι, αυθόρμητοι κι απαράσκευοι. Πνίγηκαν όλες στο αίμα.

Είναι το ύψιστο φτύσιμο σε όλους αυτούς τους αγωνιστές πού σταδιακά έφτιαχναν με την ζωή τους την μαγιά πού αργότερα έδωσε την μεγάλη επανάσταση του 1821.

Στην Πελοπόννησο την φλόγα της Επανάστασης μετέφερε ο Παπαφλέσσας σταλμένος από τις κορυφές της Φιλικής Εταιρίας. Ξεπερνώντας δισταγμούς, τρικλοποδιές και την ανοιχτή έχθρα των περισσοτέρων δεσποτάδων και κοτζαμπάσηδων ο φλογερός ρασοφόρος εξεβίασε ουσιαστικά την κήρυξη του ένοπλου αγώνα.

Σε σύσκεψη που έγινε στο Αίγιο ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ήρθε σε ανοιχτή σύγκρουση με τον Παπαφλέσσα.

Ο Παπαφλέσσας είπε στους προύχοντες πως δεν χωρεί αναβολή για την εξέγερση. Οι προεστοί που όλη την ώρα τον άκουγαν με κρύα καρδιά σηκώθηκαν και τον άρχισαν στις βρισιές. «Φαίνεται πως έγινε μεγάλος καυγάς. Παραλίγο νάρθουν στα χέρια. Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ξεστόμισε βαριές φράσεις και λέξεις κατά του Παπαφλέσσα. Τον είπε απατεώνα, εξωλέστατο και μιαρό. Λένε πως ο Παπαφλέσσας εξαγριωμένος του απάντησε πως είναι μασκαράς, γιος ξυλοκόπου που έγινε αρχιερέας αφού δωροδόκησε τους τρανούς του Πατριαρχείου», γράφει ο Κορδάτος στην Ιστορία του (τ.Χ,σ.178) παραπέμποντας στην Ιστορία του Φραντζή (τ. Α΄, 98-99), και στα Απομνημονεύματα του Γερμανού (σ.23) και του αγωνιστή του '21 Φωτάκου (σ.172-173).

Οι προεστοί φοβήθηκαν και γύρισαν το βιολί. Είπαν στον Παπαφλέσσα να τους αφήσει λίγες μέρες για να σκεφτούν. Αυτός συμφώνησε. Όμως του έστησαν παγίδα, τον έπιασαν και τον έκλεισαν στο μοναστήρι του Μεγάλου Σπηλαίου βάζοντας τους καλόγερους να τον φυλάνε. Όμως ο Παπαφλέσσας έπεισε τους φρουρούς του να τον αφήσουν.

Αυτός ήταν μία ζωή ο ρόλος της ολιγαρχίας.

Το προσωπικό συμφέρον ήταν και είναι το μέγιστο αγαθό.

Αυτό το προσωπικό συμφέρον προσπαθούν να το ταυτίσουν με τα συμφέροντα του λαού ,του έθνους.

Ματώνει ο λαός ,πληρώνει υπέρογκους φόρους; η ολιγαρχία μας λέει βγάζοντας κοροϊδευτικά την γλώσσα , όταν θεωρητικά ζητείται να πληρώσει φόρους , βρές με και πιάσε με πρώτα.

Αλλά και από οικονομικής πλευράς παρόλες τις θυσίες που υπεβλήθη και υποβάλλεται ο λαός τα πράγματα δεν καλυτερεύουν.

Το χρέος αυξάνει , οι φόροι αυξάνουν, το βιοτικό επίπεδο ζωής πέφτει ταχύτατα ,οι κερδοφόρες επιχειρήσεις διαλύονται για να εξαγοραστούν έναντι πινακίου φακής από την ντόπια και ξένη ολιγαρχία. Φυσικά πάντα στο όνομα των μεταρρυθμίσεων πού θα μας φέρουν την ανάπτυξη πού ακόμα και αν έρθει δεν θα έχει κανένα νόημα για τον λαό.

Η χώρα μετατρέπεται σε προκεχωρημένο στρατιωτικό φυλάκιο των ΗΠΑ εναντίον ενός λαού του Ρωσικού, πού για εμάς, μόνο εχθρός μας δεν είναι.

Ο λαός ζει στην νιρβάνα του.

Όσο θα έχουμε αυτή την κοινωνία αυτούς τους πολιτικούς θα έχουμε.

Όπως θα έλεγαν και οι πολιτικοί,

Εικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω!

© 2017 Το Κοινωνικό-πολιτικό blog . Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε